Tak. Ani se mi tomu věřit nechce, ale udělala jsem to. Dopsala román. Román, který mohl skončit jako mnohé mé výtvory ve virtuálním šuplíku s myšlenkou, že se k nim vrátím.
Avšak díky několika lidem se tak nestalo. A těm chci poděkovat.
Nejprve bych ráda vzdala hold své úžasné rodině. Svým rodičům, kteří se mnou měli celé roky trpělivost navštěvovat místa spojená s druhou světovou válkou a třeba mi i pomoci radou či vědomostmi. Mami, tati jste nejlepší. Také děkuju svojí velké sestře, kterámi vytrvale posílala knížky a sháněla informace, ale hlavně poskytla oporu a inspiraci. Přestože jsi za velkou louží, pořád jsi moje sestřička!
Samozřejmě veliký dík, úcta a respekt k oběma babičkám a dědům, byli jste a jste super a je mi ctí být vaší vnučkou.
Kyberobjetí posílám Teri, Bětce a Edymu a dalším sestřenkám a bratránkům, díky nimž je můj život plný zážitků a smíchu. Co bych si bez vás počala?
Mockrát děkuji svojí ,,tetě" Zuzce za naslouchání, nadšení pro mé příběhy a knihy i to, že mi vždy uměla ukázat správnou cestu. Přátelé jsou rodina, kterou si vybíráte, a ty v ní nesmíš chybět!
Ráda bych poděkovala svým třem třídním učitelům ze základky za to, že ve mně rozvíjeli zájem o psaní a mou tvořivost a pevně ve mne věřili. Bez nich by tahle kniha nebyla tím, čím je.
Děkuji i všem výborným netřídním učitelům z mé základní školy.
Nemůžu vynechat ani Partu ze schodů (však vy víte, o koho jde!) Jste světlým bodem mého života, dny plné smíchu i povzbuzení, když ho člověk potřebuje. Jste opravdoví přátelé a mou múzou a já na vás navěky budu vzpomínat jako na báječné kamarády s velkým srdcem a pochopením.
Na Wattpadu nás reprezentují tyto skvělé dívky:
Speciální díky patří HermioneWeasley03 a emmaSantoro20 za ty krásné roky pevného přátelství, jež trvá a je stejně nádherné a průzračně čisté jako ve druhé třídě. Ne, počkat, špatně. Je totiž ještě hezčí a cennější. Zatímco jiné věci čas ničí, naše přítelství časem jen vzkvétá. Jste prostě výjimečné.
A neméně důležité a veliké díky patří všem, jež si přečetli toto dílo a ještě více těm, kteří mě podporovali hlasy a komentáři. Nemohu vás zahrnout všechny, ale věřte, že má nevědomost nečiní vaši podporu méně důležitou.
Přesto zde jsou čtenáři, které jednoduše musím zmínit.
Moc děkuji Leah-N za první follow a nával chuti do psaní.
Díky úžasné a optimistické Kaamka za krásná a hřejivá slova.
Děkuju knihkupectvibook2 za trefné připomínky a velice dobré komentáře. Tolik chvály jsem si snad ani nezasloužila!?
Děkuji taky hanasimicova za to, že sleduje mou tvorbu a AtabeRadka za korekci některých slov.
Díky za povzbudivý komentář martina_m84
Nesmím vynechat neveman za úctyhodný počet hlasů a důvěru.
A pak nezapomenutelné Terca420 za její až neskutečný zájem o Miriamin příběh, zajímavé otázky a dloooouhé diskuse, které byly po všech stranách obřím přínosem. Teri, nevím, jak ti poděkovat za doporučení Všech mých blízkých.
Pak ovšem děkuji Wattpad, že mi vůbec umožnil publikovat tenhle příběh.
A na závěr vzdávám nekonečnou čest a obdiv Siru Nicholasi Georgovi Wintonovi za jeho lidskost, sílu charakteru a odvaze. Jste mým vzorem a doufám, že jednou budu moci taky udělat nějaký takový hrdinský čin.
ČTEŠ
Světla Británie (UPRAVUJE SE)
Historische RomaneJedenáctiletou Miriam Franklovou nic netrápí až do doby,kdy nechtěně vyslychne rozhovor,jenž nebyl určen jejím uším.Rozhovor o tom,co se skutečně děje... Přenášíme se do roku 1939.Evropě tiká časovaná bomba.Někteří Židé již pochopili Hitelrovy sku...