1 × 1. Bölüm

326 14 4
                                    

Suidation her gece olduğu gibi bu gecede karanlığa gömülmüştü. Sadece sokak lambaları ve küçük kasaba evlerinin ışıkları  aydınlatabiliyordu kasabayı. Karakolda duyulan bir telsizle başladı herşey;

- SPD (Siudation Polis Departmanı) buyrun?
+ beni duyabiliyormusunuz?
- Evet duyabiliyorum beyfendi.
Adam Nefes nefese bir şekilde;
+ Beni buraya kapattılar. Nerede olduğumu bilmiyorum! Lütfen!..Lütfen yardım edin.
- Sakin olun efendim. Ne gördüğünüzü bana söyleyebilirmisiniz?
+ Burası çok karanlık.. hiçbişey göremiyorum! Ayağım kanıyor galiba.. Yardım edin Yardım edin!
- Efendim sesiniz kesiliyor tekrar edermisiniz?
+ Burası çok soğuk. çabuk olun lütf..
- Alo. Alo.. beyfendi
Telefonu kapatıp Şerifin odasına gitti:
- Şerif!
Şerif Edward: Ne oldu?
- Bir telefon var. Kayıp. Erkek, nerede olduğuyla ilgili fazla bir bilgimiz yok. Sadece ayağının kanadağını ve bulunduğu yerin soğuk olduğunu söyledi.
+ Ekiplere haber ver. Bilinen bütün Sokakları devriye etmelerini istiyorum. Kayıp ilanları çıkarın. Soğuk olan bütün bölgeler aransın. Bu Adamı bulmak zorundayız. Bu olay kasabamızda ilk kez görülüyor. İnsanların korkmasını istemeyiz.
- Anlaşıldı efendim!

Kasabanın sessizliğini polis sirenleri bozuyordu. Şerif Edward düşünceliydi. Şehirde uzun süre bırakın ihbar çıkmasını Polislerin varlığı bile hissedilmiyordu.

¤¤¤

FR Wibion Lisesi güne erken başlıyordu.
Cedric: Hey!
Rovel: Selam.
- Nasılsın?
+ Yorgun. Sen?
- Bugün için heyecanlıyım. Lisenin ilk günü dostum düşünebiliyormusun?
+ Başlamak istemiyorum. Bazen zirvede bırakmak gerekir.
- Hadi ama.. çok eğlenceli olucak. Yeni insanlarla tanışıcaksın, yeni birini seviceksin, Yeni bir hikayen başlıyor. Yeniden başlamanın zamanı!
+ Hikayemi olabilidiğince güzel tutmak istiyorum.

▪1×1 - #Başlangıç

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin