4 × 1. Bölüm

21 3 0
                                    

-M) Çocuklar bu gezinin sizin için çok güzel olacağını söylemeliyim.

-T) Hocam tam olarak nereye gidiyoruz?

-M) La-neviza Ormanı Thomas. Vahşi kocaman yırtıcı hayvanların kendi krallığını kurduğu bir orman.

Thomas yutkundu. Vahşi hayvanlardan çok korkuyordu. Messia Thomas'ın korktuğunu anlayınca:

- Ama bu sadece bir söylenti. İçiniz rahat olabilir. Gittiğimiz yer yeteri kadar güvenli. dedi.

Bir süre sonra gidecekleri yere varmışlardı. Okul servisinden teker teker indiler. Messia öğrencilerini sıraya koydu ve gidecekleri yere kadar sıradan ayrılmamaları gerektiğini söyledi.

Ormanın içine doğru ilerlediler. Sisli ve temiz bir hava vardı. Kuşların vıcıltıları yaprakların sallanışı tam bir aheng üzerine kurulmuş mükemmel bir cennet gibiydi. Güneş ışınları bulutların arasından yeryüzüne vuruyordu. Kocaman ağaçlar tam bir oksijen kaynağıydı. Thomas durdu ve derin bir nefes çekti.

Gözünü kapattı. Ve sadece kuşların sesine odaklanmıştı. Tam o sırada ensesinden Joddie üfledi. Thomas Joddie'yi seviyordu. Ama Joddie'nin henüz bundan haberi yoktu. Geri kalan yolu beraber yürüyerek ilerlediler. Yürürkende konuştular:

-J) Nerelerdeydin Thomas. Yaz tatilinde?

-T) Suidation'dan uzak bir yerlerde. Kafamı dinlemek istedim. Sen?

-J) Ben. Ben Suidation'daydım.

-T) Cedric meselesi değil mi?

-J) Birşey mi biliyorsun yoksa?

-T) Hayır. Nasıl öldüğünü kimse söylemiyor. Daha doğrusu kimse bilmiyor gibi..

-J) Evet..Bizde yani bende çok iyi bilmiyorum.

-T) Peki Laura nasıl?

-J) Eve kapattı kendisini. Linda onunla beraber kalıyor. Ah Laura'nın yanında kalmalıydım bu gezi çok saçma!

-T) Son birşey sormak istiyorum.

-J) Sorabilirsin Thomas.

-T) Rovel nerede?

-J) Rovel.

-T) Evet. Rovel..Rovel Maxer.

-J) Bilmiyorum. Cedric öldükten sonraki sabah'tan beri görünmüyor. Annesine uzaklara gideceğinden bahsetmiş beni merak etmeyin demiş. Nerede olduğunu bilmiyoruz ama.

-T) Cedric onun en yakın arkadaşıydı. Eminim ki çok üzülmüştür.

-J) Evet.

Gidecekleri yere varmışlardı. Ormanın içlerinde boş olan bir bölgeye yerleşiyorlardı. Herkes çantasındaki çadırları kurmaya başlamıştı. Messia öğrencileri izliyordu. Thomas ise Joddie'ye yardım ediyordu. 3 günlük okul kampı başlamıştı.

▪4×1

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin