Bütün ekip Rashford'un evinde toplandı. Linda ve Joddie içeri girince e haliyle "Neler oluyor?" diye sordular. Messia Anlatacak zaman yok dedi. 2 sandalye çekti Odanın tam ortasına. Birine Cedric'i oturttular. Diğerine de Rovel'ın oturması gerektiğini söyledi. Henüz Messia'nın neler yaptığını anlamış değillerdi. Ama Ona güveniyorlardı. Çok geç olmadan bu işi bitirmeleri gerekiyordu. Rashford Ceset ile ne kadar mücadele edebilirdi ki...
¤¤¤
Bütün talimatları anlatıyordu Messia:
-M) Bu yaptığımız şeyin ne olduğuna dair hiç bir fikrim yok. Rashford'un bana söylediği herşeyi uyguluyorum. Rovel Cedric'in zihnine girip Hayaleti yenmen gerekiyor.
-L) Ama bu çok tehlikeli!
-M) Evet çok tehlikeli. Rovel isterse yapmayabilir ve bizde sonsuza dek böyle yaşarız. Hatta yaşarmıyız bile bilmiyorum.
-L) Bu.. Bu çok saçma! başka bir yolu olmalı..
-R) Yapacağım! Eğer Suidation'u ve Cedric'i kurtarabileceksem bunu yapacağım. Kahraman olacam düşünsenize..Bu fırsatı kaçıramam.
-L) Ama Rovel bu çok tehlikeli.
-R) Linda. Söz veriyorum herşey düzelecek tamam mı? Bize güven.
Tam o sırada kapıdan yaralı bir şekilde gelen Rashford'u görürler. Belli ki işler istediği gibi gitmemiş. Ve hayaletin bedeni ise buraya doğru geliordur. Rashford buradaysa diğer hayalet avcıları durdurmaya çalışıyorlardır.
Rashford hemen yapın şunu dedi. Rovel nasıl yapacağız dedi:
Rashford) Pençelerini çıkarman gerekiyor. Sonrada Cedric'in ellerini tut. Ve pençelerini Cedric'in eline bastır. Sonrası Allah büyüktür.
Rovel durdu. Konsantre oldu. Pençelerini bastırdı. Gözleri kapandı. Ve Cedric'in zihnine girmeyi başardı.
▪3×14
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Lobisomem#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.