4 × 9. Bölüm

8 1 0
                                    

Yepyeni bir sabaha uyanıyordu herkes. Daha yapılacak çok şey vardı. Kimi sevdikleriyle uyanıyor kimi de uyandıklarında sevdiklerinin çoktan öldüğünü fark ediyor. Artık onlar için yeni bir sayfa açılıyor.

Bir okul günü yine Merkezden kasabaya giden yolda yürüyordu öğrenciler. Temiz sonbahar havasının tadını çıkarıyorlardı.

Laura farklı bir yerdeydi. Mezarlığa gitmişti. Cedric'in mezarına..

Cedric'in mezarına bakıp konuşuyordu. Yaşadıklarını anlatıyordu. Kazandığı yeni özel güçlerden bahsediyordu. En sonunda da özlediğini söyledi. Her hafta olduğu gibi yine bir çiçek bırakıp mezarından ayrıldı.

Rovel ise Alex'i bir kez daha okula getirmişti. Yalnız bırakmak istemiyordu.

Linda ve Joddie Thomas ile beraber ormanın derinliklerinde eğitim yapıyorlardı. Thomas'a sahip olduğu güçleri nasıl kullanması gerektiğinden bahsediyorlardı.

Rovel Messia'dan izin alarak Alex'i ormana götürdü:

R) Ne düşünüyorsun?

A) Ne hakkında?

R) Arkadaşlarım... Kasabam... Buradaki insanlar..

A) Hepsi çok sıcakkanlılar.

R) Böyle düşünmene sevindim. Şey Alex. Sana hiç teşekkür etme şansım olmadı.

A) Bunu konuşmuştuk Rovel.

R) Ama hayır. Gerçekten o gün ile ilgili sana çok teşekkür etmek istiyorum. Hayatımı kurtardın.

A) Rovel kim olsa aynısını yapardı.

R) Hayır yapmazdı Alex. Daha beni tanımıyordun bile. Kendi hayatını riske attın benim için.

A) Ormanı korumakla görevliyim unuttun mu?

R) Ah tabikii unutmadım :) Yaran nasıl? İyi oldu mu biraz daha..

A) Şuan iyi durumda. Çabuk iyileşmiyor ama çaresine bakıyorum.

R) İyi bak kendine. Geldik işte. Hey Thomas! Naber..

Linda Rovel'a sarıldı. Alex onları izliyordu. Joddie ve Thomas başka bir yerde dövüşüyorlardı. Thomas çok mutlu ve çok heyecanlıydı. Linda Rovel'a özel konuşabilirmiyiz dedi. Biraz ileriye gittiler ve Linda dayanamayıp sordu:

L) Neden Rovel?

R) Ne neden?

L) Neden yavru kurt ihtiyacı duydun?

R) Çünkü ihtiyacımız vardı.

L) Ne için ihtiyacımız vardı. Bak Thomas'tan memnuniyetsizlik duymuyorum ama her önümüze geleni kurta çevirmeyiz değil mi?

R) Thomas başkaydı Linda.

L) Tahmin ettiğim şey mi?

R) Evet.

L) Ona ne zaman söyliyeceksin.

R) Söylemiyeceğim kendisi öğrenecek.  Ondan daha güçlü biriyle ölümüne savaştığı zaman.

L) Rovel bu çok tehlikeli.

R) Linda asıl tehlike başka birşey. Ve gittikçe yaklaşıyor. Eğer biz güçlenemezsek yaklaşmakta olan savaşı kaybediceğiz.

L) Nedir o Rovel?

R) Bizden daha güçlü.

•4×9

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin