3 × 5. Bölüm

19 4 0
                                    

-Rashford) Nasıl bir tehlikenin içinde olduğunuzdan haberiniz var mı?

-Rovel) Yok ama bize neler olduğunu anlatabilirsin değil mi?

-Rashford) Bakın çocuklar bu iş çok tehlikeli sizin bilmemeniz gereken birşey.

Rovel kendisinin bir kurtadam olduğunu gözlerini parlatarak gösterdi. Messia, Linda ve Joddie ise 'bizde öyleyiz' dedi. Rashford oğlunun en yakın arkadaşlarının doğaüstü güçlere sahip olmasına çok şaşırmıştı. Ama kendiside bir Hayalet avcısıydı. Bunların oluşacağını tahmin edebiliyordu. Ailesinin bundan haberi bile yoktu. Cedric yan odada uyuyordu.

Rashford bildiği herşeyi anlattı: Biz hayalet avcıları yıllardır babadan oğula geçen bir yetenek olarak biliniriz. Ve yıllardır denenen yöntemlerle birçok hayaleti avlarız.

-Joddie) Yani Deja Vu hayaletinden başka hayaletlerde mi var?

-Rashford) Kesinlikle var. Yoksa işsiz kalırdık. Bizlerin bir lideri var. Ve bizi belirli noktalara yerleştirdi. Ben Suidation'u korumakla yükümlüyük. Ama sezon açıldığında yerlerimiz değişiyor. O yüzden Cedric'in yanında kalamıyoruz. Karımda benim bir hayalet avcısı olduğumu bilmiyor, İşimin ülkeyi koruyan bir ajan olarak biliyor. Onu korumak için ondan saklamalıyım.

-Rovel) Peki Deja Vu hayaletinin Cedric'in zihninde olduğunu nereden anladın?

-Rashford) Çünkü biz hayalet avcılarında hayaletleri avlamak için yaptığımız değişik mekanizmalar var. Cedric'e tekrar tekrar kızdığımı hatırladım. Aslında biz zamanda geriye doğru gitmiyoruz. Cedric sadece yaşadığı şeyi tekrar tekrar yaşıyormuş gibi hissediyor. Cedric haricinde hepimizin zihninde o anılar siliniyor. Bitek benimkinde silinmedi. Doğanın kanununu bozan bir durumun içindeyiz.

-Linda) Cedric şuan uyuyor. Neden hiçbirşey oluşmuyor?

-Rashford) Çünkü onun zihninden hayaleti etkisiz hale getirdim. Ama bu çok uzun sürmeyecektir. Deja Vu hayaleti kendine geldiğinde herşey çok kötüleşebilir. O yüzden elimizi çabuk tutmalıyız.

▪3×5

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin