Büyük kurt Rovel'in boğazını tek eliyle kaptı ve yere fırlattı. Kalın bir sesle konuşmaya başladı.
- Sen benim ısırığımla oluştun. Ve bana itaat etmen gerek.
+ Sana asla itaat etmiyeceğim.Rovel tekrar saldırmaya başladı. Büyük kurt bu sefer ayağıyla Rovel'i itti. Büyük kurt sinirlenmişti. Ve Rovel'a saldırmaya başladı. Yumrukladı. Laura dayanamadı ve Büyük kurt'a doğru çığlık attı. Büyük kurt geriye doğru düştü.
Cedric'in kulağında Laura'nın çığlığı için yaptırdığı kulaklıklar vardı. Cedric ve Laura Rovel'i yerden kaldırıp hızlıca oradan kaçtılar. Rovel acı içinde sordu:- Okulda kimse yoktu.
+ Belkide kaçmışlardır. Belkide derdi seni kendi sürüsüne koymaktır.
- Onun sürüsüne asla girmeyeceğim.¤¤¤
Suidation'un sokaklarından birinde Rovel'e pansuman yapıyordu Laura. Cedric'te oradaki bir polisle konuşuyordu. Polisler bulundukları sokakta çok fazla vardı. Cedric polisin Rovel hakkında sorduğu soruya 'bisikletten düştü' olarak cevapladı. Ve birşey daha duydu. Hemen gelip Rovel ve Laura'ya haberi verdi:
- Şu karşıdaki evden bir ihbar alınmış geçtiğimiz günlerde. Bir adam ayağım kanıyor burası çok soğuk falan demiş.
+ Yani Cedric?
- Bilmiyorum. Belki büyük kurt o adamı ısırmıştır.Rovel aniden doğruldu: Biri daha mı var yani?
- Bilmiyorum. Belki bir kaçtane vardır.
Rovel umutluydu. Çünkü ona bu gücü kullanmasını öğretecek iyi niyetli birisini istiyordu.
+ Bunun peşine düşmeliyiz Cedric.
Laura Rovel'a: Hala kanamaların var dinlenmen gerek! dedi.
+ Dinlenmek için doğru zaman değil. Laura sen Linda'yı bul ve onun yanından ayrılma. Cedric biz de meraklı liseliler olarak şu polislerden bir kaç cevap almaya çalışalım.Cedric ve Laura mecburen onayladılar. Laura Linda'nın evine doğru ilerledi. Cedric ve Rovel'da polislerden daha fazla bilgi almaya çalışacaklardı. Bu olayın Büyük kurtla alakası olacağını düşünüyorlardı.
▪1×12 (1. Kısım Finaline son 3 Bölüm)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Hombres Lobo#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.