- Messia sürünü topla; Cedric'i alıp geliyorum. Bu işi bitirmemiz lazım!
¤¤¤
Rovel kendi evinde Beyaz kurt sürüsü ve Cedric'i ağırladı. Ve konuşmaya başladı:
- Galiba yerlerini buldum.
+ Buldun mu?
- Evet. Şerif beni yanına çağırdığında Uvion'un altında bizim bilmediğimiz gizli bir soğuk hava deposundan bahsetti.Joddie: Bizimle ne ilgisi var bunun?
- Babamın bahsettiği yer orası. Onu kaçırıp orda tutmuşlardı. Ve onu ısırıp büyük kurt yapmışlardı. Büyük kurt olması içinde oraya insan getirip öldürtmüşlerdi. Bu yüzden O cesetler orada.
Messia sordu: Ceset mi?
- Bir tane değil birden fazla ceset. Oraya gitmeliyiz Messia.
× Peki bunları kim yapmış? dedi Cedric.
- Geod'un yaptığını düşünüyoruz.
× Geod şuan nerde?
- Karakolda birazdan mahkemeye çıkacaktır.
+ O zaman elimizi çabuk tutalım. dedi Messia.
¤¤¤
Uvion'un yanına gelmişlerdi. Hastane tahliye edilmişti. Messia Joddie ve Natalie'ye burda kalmalarını söyledi. Gelen olursa haber verirler diye. Rovel,Cedric,Sofia ve Messia merdiveni aradılar çok geçmeden buldular. Rovel başta en arkadada Cedric aşağıya doğru ilerlediler. İndiklerinde Depo boştu ama çok soğuktu. Cesetler yerindeydi.
Rovel hayal kırıklığına uğramıştı. Kaçırılan arkadaşları ve Annesinin burada olacağını düşünüyordu. Ama görünürde hiç kimse yoktu. Cedric kötü bir fikir söyledi:
- Umarım Cesetlerin arasında değillerdir.
Rovel iyice tedirginleşti. Cedric'te öyle. Ama cesetlerin arasında değillerdi. Sofia "Burda değiller" dedi:
- Birinizin kalp atışı yavaşlıyor. dedi Messia.
+ Bende duyuyorum.
- Hayır içimizden birisi değil. 3 kişinin birden kalp ritmi yavaşlıyor.
+ Şuradan geliyor. dedi Rovel boş duvarı göstererek.
Cedric ve Sofia duvarın yanına koştu. Cedric duvarı tıklattı. Ve gelen çığlık sesini o da duydu.
Rovel çekilin dedi. Kükredi. Gözleri parıldadı ve pençelerini çıkardı. Messia ve Sofia'da aynı şeyi uyguladı. Cedric duvardan uzaklaştı:
- Şimdi. dedi Messia.
3ü birden duvara doğru koştu. Güçleriyle incecik duvarı yıktılar. Odanın içinde bir oda daha vardı. O odada 3 kişi vardı. Ağlıyorlardı. Soğuktan heryerleri titriyordu. Ama bulundukları oda diğerine göre biraz daha sıcaktı. O 3 kişi Linda, Laura ve Samantha Maxer'dı.
Cedric koşarak Laura'nın iplerini çözdü ve ona sarıldı:
- Geldin.. Benim için geldin.
+ Seni seviyorum Laura. Seni bir daha asla yalnız başına bırakmayacağım.Rovel annesininkini çözdü. Messia ve Sofia'da Linda'nın iplerini çözdü. Hemen oradan çıkarmışlardı.
Kapıda bekleyen Joddie ve Natalie Linda'yı gördükleri gibi ona koştular ve sarıldılar.- Mahkemeye gitmeliyiz. Dedi Rovel.
▪2×14 (2. Kısmın bitmesine son bölüm)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Werewolf#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.