- Herşeyi anlatmanı istiyorum.
+ Bir anda olmuştu. Evden çıkıp çöpü atmaya gittim. Ağaçlıkların ordan bir ses gelmişti. Hırlama sesiydi. Sen sanıp oraya doğru yürüdüm. Ama sen değildin. Büyük beyaz bir kurt'tu. kaçmaya çalıştım ama 1'den fazlaydılar. Beni yakalayıp omzumdan ısırdılar.
- Sonra?
+ Baygındım. Uyandığımda Annem bana ilaç veriyordu. Omzumdaki ısırığa bakmak istedim ama yok olmuştu. İşte o gece dönüşmeye başladım. Mükemmel bir duyguydu. Sonra beyaz kurt sürüsü geldi. Ve bana herşeyi öğreteceklerini söylediler. Bende istemsizce kabul ettim.
- Anladım.
+ Laura'nın kaçırıldığını duydum. Size yardım etmek için geldim.
- Laura'yı kurtaracağız. dedi Rovel.¤¤¤
Rovel çok karmaşık duygular içerisindeydi. Son 1 ayda hayatı değişmişti. Kendisi bir gerçek kurt'tu, Sevdiği kız ise bir beyaz kurt'tu. Nasıl olurda daha yeni tanıştığı insanlar için kendi canını feda edebilecek duruma geldi onu anlamamıştı.
+ Nerden başlayacağız. dedi Linda.
- Cedric hastahanenin güvenlik kameralarına bakıyor. Polis'te Laura için arama emri çıkardı ama bu polisin yapabileceği bir iş değil.
+ Nasıl bulmayı düşünüyorsun?
- Annem dünyamızı biliyor ve bizden daha fazla bilgiye sahip, Onunla konuşacağım.
+ Pekala. Ben ne yapayım öyleyse..
- Sürüne git Linda. Onlarada ihtiyacımız var.¤¤¤
Rovel eve geldi. Bisikletini bağlayıp kapıyı açtı. Ev dağınıktı. İlk başta annesinin temizlik yapmadığını düşündü ama biraz daha ilerleyince kan izleri gördü. Pencere çatlamıştı Televizyon yere düşmüştü. Rovel çok korkmuştu. "Anne" diye seslendi. Evde yoktu. Telefonunu çıkarıp aradı ama ulaşılmıyordu. Yerdeki kanların annesinden olduğunu düşünüyordu. Arka bahçeye açılan balkon kapısına kadar kan izlerini takip etti.
Rovel'ın beyninde depremler yaşanıyordu. Bir anda bütün duyularını kaybetmişti. Gözünden yaş akmaya başladı. Babasından sonra annesinide kaybetmek istemiyordu. Laura'yı kaçıranın bu işin içinde olduğunu düşünüyordu. Yere öylece çökmüştü. Ve sadece öfke vardı. Gözlerinin parlamasından bile anlaşılıyordu.
▪2×7
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Hombres Lobo#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.