2 × 1. Bölüm

59 5 0
                                    

- Adın ne?
+ Laura Wesben.
- Birini öldürdüğünü mü düşünüyorsun?
+ Düşünmüyorum. Öldürdüm biliyorum.
- Bak Laura. Ne bizim elimizde ne de polisin elinde senin birisini öldürdüğüne dair hiçbir kanıt yok.
+ Öldüren çığlığımı bir kanıt olarak sayamazmısınız?
- Söylediğin hikayeyi 6 kez dinledim. Ve gerçekten burda kalman senin için iyi olacak.
+ Hayır. Yalan söylemiyorum Bana inanmalısınız, beni hapise atmalısınız. Bir deli hastahanesine değil!
- Ailen izin verdi Laura. 3 ay boyunca bizimle kalacaksın.

¤¤¤

- Arkadaşlarınla sorun yaşadığını söylüyorsun Cedric. peki sorunları düzeltmek için birşey yaptın mı?
+ Hayır hocam. Deneme fırsatım olmadı.
- Çok yorgun görünüyorsun. Bir kaç hafta dinlenmek istermisin?
+ Sanırım bundan sonra derslerime odaklanmam lazım.
- Sen bilirsin. Ne zaman istersen buradayım.
Ha bide Cedric; Sorunları çözerken aklınla çözmeyi dene birilerini döverek değil tamam mı?
+ Tekrar özür diliyorum hocam. Arkadaşımın gönlünü almaya çalışacağım. Teşekkürler desteğiniz için.

¤¤¤

Rovel ve Annesi Samantha Maxer tam 3 hafta boyunca şehirden uzak biryerdeydiler. Geri döndüklerinde Suidation'da yeni bir eve taşındılar. Rovel 3 hafta boyunca nerede olduklarıyla ilgili hiçkimseye birşey söylemedi. Geldiği günün ertesi sabahı okula gitmek için hazırlanıyordu:

- Hala gitmemek için raporun var evlat.
+ Cedric çok merak etmiştir anne. Onu görmem gerek.

Rovel annesine herşeyi anlatmıştı. Kurtadamları, babasının nasıl bir adam olduğunu ne sebeple öldüğünü başından geçen herşeyi anlatmıştı. Yani bildiği kadarıyla.

Okul'a giden yol her zamankinden daha sıcaktı. Rovel özlemini gözlerinin dolmasıyla gösteriyordu. Çok kötü şeyler yaşıyordu. Her gece babasının öldüğü sahneyi kabus olarak görüyordu. Her gece korkarak uyanıyordu.
Sınıfa girdiğinde en arka sırada uyuyakalmış olan Cedric'i gördü. Yanına gitti:

- Uyan süper zeka.
+ Rovel.

Cedric uykulu bir şekilde Rovel'ı gördüğüne çok şaşırmıştı. Özlemişti, en yakın arkadaşının dönmesine çok seviniyordu. Rovel Cedric'in yanına oturdu. Cedric, Rovel olmadan buralarda neler olduğunu anlatıyordu:

- Yeni kişiler geldi. Şerif Edward benzinci dükkanı açtı. Laura deli hastahanesi kaldırıldı.
+ Deli hastahanesi mi?
- Evet. Babanı öldürdüğünü durmadan söylüyor. Çığlık olduğu için polisler bir kanıt bulamadılar. O iyi değil Rovel. Onu kurtaramazdım. Ama belki sen birşeyler yapabilirsin.
+ Laura'yı ordan kurtaracağız Cedric merak etme.

Ders zili çalmıştı ve yeni Tarih hocası sınıfa giricekti. 3 kişi yeni gelmişti. Rovel gözüyle Linda'yı aradı ama bulamadı.

Tarih hocası sınıfa girdi. Rovel ile Cedric Tarih hocasına kilitlenmişlerdi. Çünkü tanıyorlardı;

- Merhaba çocuklar. Ben yeni tarih hocanız. Adım Messia Homeles.

▪2×1

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin