- Annem evde değildi.
+ Evde değilmiydi?
- O da kaçırılmış Cedric.Cedric çok şaşırdı. Rovel'a hemen sarıldı:
+ Onu bulacağız dostum.
- Birşeyler yapmalıyız. dedi Rovel.Cedric sakin kafayla düşünüyordu. Hemen Samantha Maxer'ın kaçırılma ihbarını polise duyurdular. Şerif Edward üst üste gelen bu kaçırılma olaylarından endişeleniyordu. Rovel'a birkaç soru sormak için karakola çağırmışlardı. Cedric ise evde dedektif havasına girmişti. Bütün ipucularını göz önünden geçiriyordu. Ama hiçbir sonuca gidemiyordu.
¤¤¤
Polis Maxer'ların evine gitti. Sokağın güvenlik kameralarını kontrol edeceklerdi. Rovel çok sinirli ve üzgündü. Kasabada bir koşuşturma vardı.
Laura'nın kaçırılmasıyla ilgilenen polisler ise Laura'nın son görüldüğü yer Uvion'a gittiler. Suidation Polis Departmanı Laura ve Samantha'nın izine düşmüşlerdi. Heryerde onları arıyorlardı. Ama kaçıran kişiler çok profesyonel'ce kaçırdıkları için bir sonuca varamıyorlardı.
Rovel Cedric'lere gitti. Eve geldiğinde Linda'da oradaydı:
- Sürümle konuştum.
+ Ne dediler?
- Benim için araştıracaklar. Ve sana yardım edecekler.
+ İyi o zaman.
- Ama karşılığında birşey istiyorlar.
+ Ne?
- Babanın nereye gömüldüğünü.
+ Bunu hiçkimseye söylememem hakkında söz verdim.
- Kime?
+ Annem'e.
× Neden babanın mezarını istesinler ki? dedi Cedric.+ Annem'in dediğine göre ölmüş bir büyük kurt'un ruhu ve gücü çalınabiliyormuş. Ve çalan kurt ölmüş büyük kurt'un ruhunuda içinde barındırabiliyormuş.
× Yani baban sadece beden değiştirmiş bir şekilde geri gelebilir.
+ Evet ama girdiği bedendeki ruhla olan savaşı kazanabilirse.
- Sürüme karşılığını veremezsem Laura ve Anneni bulmanda yardım etmezler.
+ Bak Linda. Babamın cesedinin yerini asla söylemiyecem. Ben sadece onlardan yardım istedim şart koşmalarını değil.
- Pekala. Ama sana yardım etmek için buradayım.
Rovel Linda'nın sevgisine inanmaya başlamıştı. Ama önce bu işi bitirmek istiyordu:
+ Babamın mektubunda söylediği Adamlar Annemin söylediği adamlar ile uyuşuyor. Yani şuan bir grup insan veya kurtadam benim gücümü almak için ailemi kullanıyor. Ne yaptıkları hakkında hiç bir fikrim yok. Ama babamı ısıranlar ile Annemi ve Laura'yı kaçıranlar aynı kişiler.
× Babanı nerede hapsetmişler ise Anneni ve Laura'yıda aynı yere götürmüşlerdir. Dedi Cedric.
+ O zaman babamı kaçırdıkları yeri bulalım.
▪2×8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Lobisomem#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.