Rovel ve Cedric okul çıkışı Laura ile buluştular:
- Linda'ya bişey anlatmıyacağız tamam mı? Onu bu olaylardan uzak tutmak istiyorum. dedi Rovel.
Okulun önünde herkesin dağılmasını bekliyorlardı. Orman yolundan okula doğru ilerleyen bir adam gördüler. Bu Adam Kevin Maxer'dı. Rovel'in babası. Rovel görünce şaşırdı. Babası saygın bir işadamıydı. Ve Rovel'in okuluyla çok az ilgilenirdi.
- Ne oldu baba?
+ Veli toplantısı varmış. Bende geleyim dedim.
- Veli toplantısı mı?
+ EvetRovel şaşırdı. Babasıyla vedalaştıktan sonra ormana doğru ilerlediler.
¤¤¤
Gücünü kullanmak için sadece kontrol gerektiğini biliyordu. Cedric öğrendiği kadarıyla Rovel'a yardım ediyordu. Eğer herhangi bir sorun çıkarsa da Laura orda çığlık atmak için bekliyordu.
- Rovel. Sadece sakin olman ve insan gibi düşünmen lazım. Bir kurtadam gibi değil.
+ Olmuyor..Rovel acı çekiyormuş gibi bağırıyordu. Dönüşmeye başlamıştı. Laura tedirgenleşti.
- Bir odak noktası bulman lazım.
+ Odak noktası mı?hırlamaya başladı Rovel. Giderek siyahlaşıyordu ve kontrolünü kaybediyordu. Kurtadam olmaya başlamıştı. Cedric'in dediği hiçbirşey işe yaramıyordu.
- Bak Rovel. Bunu tetikleyecek tekrar insan gibi düşünmeni sağlayacak bir odak noktası bul.
Laura korkuyordu. Çünkü işe yaramıyordu. Çığlığı Rovel'in üstüne doğru atmaya hazırlanıyordu.- Hadi Rovel. Bir odak noktası bul.
Laura birden işe yarayacak bir isim söyledi.÷ Linda! dedi Laura.
Rovel duydu. ve azda olsa hırlamalar kesildi. Siyahlıklar azaldı. Ve sinirle kükreyen kurt yok oldu. Arkasında döndü ve:
+ Kontrol edebiliyorum. dedi.
¤¤¤
Cedric Laura'ya sarıldı. Rovel odak noktasını bulmuştu. Linda'ydı. Artık kurtadamlık gücünü kontrol edebiliyordu. Sadece bu gücü kullanmasını öğrenmek kaldı. Aniden bir uluma sesi duyuldu;
- O da neydi?
+ Okuldan geldi! dedi Rovel. Derin duyma özeliğini kullanarak.
- Rovel okulda Ailelerimiz var ve ordan bir kurt'un uluması hiçte hoşuma gitmiyor.Koşmaya başladılar. Rovel kurtadamlığını kontrol edebiliyordu. Ve çok hızlı koşuyordu. Okulun yanına geldiklerinde büyük kurtadam ordaydı. Ve sanki onları bekliyormuş gibi saldırdı. Rovel ve Büyük kurtadamın ilk kez birbiriyle dövüşeceğini görecektik. İkiside çok sinirliydiler. Ve hırlıyorlardı. Rovel kontrol edebiliyordu. İki kurtadamda okulun önünde birbirlerine koştular..
▪1×11
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Hombres Lobo#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.