1 × 2. Bölüm

179 15 0
                                    

Okul çıkışıydı ve Suidation ilk defa bu kadar soğuktu. Rovel ve Cedric Çantalarını yüzlerine tutuyordu. Kocaman bir fırtına oluşmuştu.

- İlk defa bu kadar büyük bir fırtına görüyorum Cedric.
+ Bence Okulun içinde kalmamız gerekiyordu.

Kasaba Fırtınalara alışkın olmadığı için sokak lambaları,Ağaçlar ve elektrik kabloları çabuk hasar alabiliyordu.

Lise ile Yerleşim alanı arasında büyük bir orman vardı. Okuldan çıkan öğrencilerin hepsi ormanın içinden evlerine doğru ilerliyordu. Kimileri ise okulun yanında yerleşim kurmuşlardı Ormanın içinden geçmeye gerek duymuyordu.

Cedric ve Rovel Orman yolunda diğer öğrencilerle beraber yürürken önlerindeki bir kız yere düştü. Rovel koşarak yanına gitti:

- İyimisin?
+ İyiyim saolun. Sadece bacağım ağırıyor.
Rovel yaklaşarak: Yürüyemecek durumdaysanız sizi taşıyabilirim.
+ Yardım gerekebilir.

Linda'yı kolundan tutup kaldırdı.
- Ben Rovel.
+ Linda.

Linda'nın kolunu kendi omzuna atan Rovel, Cedric'e diğer koluna girmesi için yardım istedi. Cedric nasıl oluyorda bu kadar çabuk ısınabiliyor diye şaşırdı. Ama yardım etmesi gerekiyordu. Linda'nın diğer koluna girdi.

Linda'yı ormanın sonuna doğru getirene kadar kimse konuşmamıştı. Fırtına da yavaş yavaş dinmişti.

- Bundan sonraki yolu kendim gidebilirim. Teşekkür ederim.
+ Rica ederiz.

Linda ve Rovel bir süre baktılar ve sevimli bir tebbesümle ordan ayrıldılar.

- Bence çıkmalısınız dostum.
+ Saçmalama...
- Görmedin mi sana nasıl baktığını!
+ Sadece teşekkür bakışıydı.
- Hadi ama Rovel ikimizde biliyoruz ki sadece bir teşekkür bakışı değildi.

Rovel gülümsedi.

▪1 × 2 - #Linda

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin