3 × 12. Bölüm

18 3 0
                                    

Rovel koku duyusunu kullandı. Cedric'in kokusunu alabiliyordu. Çok uzaktan gelmiyordu. Rovel'ın işaret ettiği yere doğru koştular. Messia'da farkedebildi kokuyu. Ama bir terslik vardı..Aynı yerde dolanıyorlarmış gibiydiler. Rashford uzakta gözüne takılan o kuyuyu gördü. Ve işte burası dedi. Kuyuya doğru koşarken Adrian Messia'yı aradı:

-A) Messia hayalet ile ilgili bir sürü şey buldum.

-M) Bizde Adrian.. 

-A) Dur bir dakika neredesiniz?

-M) Hayaletin insan iken öldüğü yerdeyiz.

-A) Tam olarak nerdesiniz?

-M) Suidation'un dışında..ıı tabelada Greenpark yazıyordu.

Adrian durdu. Ve birşeylerin ters gittiğini anladı. Duvara asılı olan eyalet haritasına baktı. Ve haritada öyle bir yer olmadığını gördü:

-A) Messia öyle bir yer yok!

-M) Anlamıyorum..

-A) Giderek geçmişe ilerliyor herşey. Bu harita bulunduğumuz yılın güncellemesi. ve... 

Adrian gözlerine inanamıyordu. Haritada elini gezdirirken birden bire bir yer işareti belirdi. ''Green Park'' yazıyordu. Her şey hayaletin istediği gibi geçmişe ilerliyordu. Son teknolojik eşyalar ortadan kayboluyordu. Adrian ile Messia'nın iletişim için kullandığı telefon dahil! 

Messia telefonun ortadan yok olmasına inanamadı. Ama çabuk olmaları gerektiğini biliyordu. Kuyuya varmışlardı. Kuyunun dibi görünmüyordu. Bir çözüm bulmak zorundalardı. Bu kuyu Hayaletin öldüğü yer idi. Rashford'un aklına bir fikir geldi. Rovel'a ''Gözlerini parlat'' dedi. Böylece aşağıda neler olduğunu görebilirdi.

 Rovel konsantre oldu. Ve gözleri koyu kırmızı renklere büründü. Kuyunun en dibini görebiliyordu. Cedric! Cedric oradaydı ve baygındı.. 

Rovel zıpladı ve kuyunun en dibine atladı.. 

Cedric'i görebiliyordu. Ten'i çok soğuktu. Onu kaldırdı. Hemen oradan çıkarması gerekiyordu. Messia ''bekle'' diye bağırdı. Bir ip bulmaları lazımdı. Ama Rovel'ın bekleyecek zamanı yoktu. Çünkü kuyunun diğer tarafında kemikler vardı. Ve bu kemikler birleşmeye başladı. Ölen bir ceset haline geliyordu. Bu ceset hayalet'in cesediydi. Sonunda canlanabilecekti. Ama yeterince geçmişe gidemiyordu. Cedric'in zihnindeydi. Kendisini canlandırmak için..Cedric'i öldürmesi gerekiyordu!

▪3×12

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin