SEZON FİNALİ!
R) ALEX. Başlıyor!
A) Hadi bitirelim şu işi..
¤¤¤
R) Millet! Herkes beni dinlesin. Bugün ya öleceğiz ya da hayatta kalacağız. Hayatta kalmak için herşeyinizi ortaya koyun. Duygularınızı bir kenara bırakın. Bizden daha güçlü bir rakibimiz var. Ama bunu tamamen aklınızdan atın. Korkak olmayın. Saldırın. Eğer geri adım atarsanız üstünüze daha çok gelicektir. Ve tek bir hareketinde sizi paramparça edebilir. Aklınızı kullanarak savaşın. Bugün Suidation'un bize ihtiyacı var. Sadece savaşın!
L) Ne kadar zamanımız var?
R) Hiç yok. Alex bize hangi yönden geldiğini söyliyecek. Hepimiz o yöne doğru koşacağız. Hiç durmadan.
M) Joddie ile Thomas hazır.
R) Laura sen hazırmısın?
L) Hazırım Rovel.
R) Ne yapman gerektiğini biliyorsun değil mi?
L) Biliyorum.
R) İyi.
Linda, Thomas ve Joddie yanyana geldiler. Messia kurt'a dönüştü ve Laura üstüne bindi.
Rovel gözlerini parlattı. Alex'ten gelecek olan mesajı bekliyordu.
Şerif Edward polis departmanındaki bütün polisleri ayaklandırdı. Oda Alex'ten gelecek olan mesajı bekliyordu. Bütün polisleri oraya doğru yönlendirecekti. Rovel'a güveniyordu.
İnsanlar için sokağa çıkma yasağı uygulandı. Bir kaç polis kasabadaki insanların güvenliğini sağlamak için insanları evlerine gönderdi.
¤¤¤
Alex mesajı gönderdi. "Kuzey."
Polis arabaların sirenleri çalmaya başladı. Bütün polisler Kuzey'e doğru ilerledi.
Rovel ve sürüsüde hiç durmadan koştular. Yaklaşmışlardı. Duraksadılar. Alex görünürde yoktu. Polisler siperde kaldılar. Rovel 'polislere görünmeyin' dedi.
Ne Alex ne de gelecek tehlike ortalıkta görünmüyordu.
L) Rovel artık düşmanımızın nasıl biri olduğunu söylermisin?
R) Fenrir. Devasa kurt. La-Nevizza ormanında haps olmuştu. Birşey kullanarak beni kendine çekmişti. Ve bir gece ansızın saldırdı. O gece hayatımı Alex kurtarmıştı.
Laura dönüp Rovel'a baktı:
La) Rovel. Alex sadece senin hayatını kurtarmamıştı. Fenrir'ide hapsolduğu zincirlerden özgür kılmıştı.
R) Ne demek istiyorsun?
La) Alex bize kuzey dedi. Nasıl güvendik ona. Senin hayatını kurtardığı için. Peki hepsi bir oyunsa Rovel. Ben şuan Kuzey'de bir tehlike göremiyorum.
R) Haklı olabilirsin.
Şerif Edward) Oyuna geldik Rovel. Fenrir güneyden saldırıyor. Ordusuyla beraber.
R) Ne yapacağız?
M) Henüz vaktimiz var. Oraya yetişebiliriz.
Sürüdeki herkesin gözleri parladı. Ve Güney'e doğru koşmaya başladılar.
Şerif Edward bütün Polislere güneye sürün dedi.
Alex Rovel'a yanlış yeri söylemişti. Ve Fenrir ile beraber Suidation'a doğru ilerliyordu.
Rovel duygularını kontrol edemiyordu. Nasıl olur? Bunu bana nasıl yapar? Aklında hiç susmayan sorular.
Sürü güneye vardığında Fenrir dev bir şekilde uludu.
Fenrir ve ordusu Rovel ve sürüsü sonunda karşı karşıya gelmişti.
Kalın bir sesle Rovel'a bağırdı Fenrir:
Bana itaat etmedin. Sonuçlarına katlanıcaksın Rovel.
Alex Fenrir'in yanında duruyordu. Biraz öne geldikten sonra oda yüksek bir sesle Rovel'a:
A) Artık oyun bitti Rovel. Kendini beğenmiş sürünle beraber kendi kasabanızda öleceksiniz.
Rovel gözlerini parlattı ve karşılık verdi;
R) Sizin için kasabamda yeni bir mezarlık açıçağım. Hiç merak etmeyin!
Fenrir'in ordusu saldırmaya başladı.
¤¤¤
Laura Messi'nın üzerinden indi. Ve kocaman bir çığlık attı. Fenrir dahil bütün ordusu hasar aldı. Rovel gözüne kestirdiği her kurta pençesini saplıyordu. Thomas hiç korkmadan Joddie ile birlikte takım olup savaşıyordu. Linda Laura'nın önündeki tehlikeleri yok ediyordu. Messia'nın üzerine bir kurt uçarak zıpladı. Messia'nın kalbine pençesini tam geçirecekken Adrian tek kurşunda o kurtun kafasından vurdu.Polislerde varmışlardı. Şerif dışında diğerleri neye uğradıklarını şaşırıyorlardı.
Şerif Edward) Şimdi şaşırmanın sırası değil. Sadece ateş açın!
Bütün polisler kurtları ayırt etmekte zorlanıyordu ama vurmamaları gerekenlere dikkat ederek ateş ediyorladı.
Sonunda Fenrir'in ordusu yenik düşmüştü. Geriye Fenrir ile Alex kalmıştı. Fenrir tek başına öne doğru adım attı. Devasa bir kurttu.
R) Beni mi istiyorsun Fenrir? Yakala o zaman.
Rovel kaçmaya başladı. Fenrir arkasından koşuyordu. Rovel'ın 3 adımı Fenrir'in 1 adımına bedeldi.
Alex Fenrirsiz kaldığı için geriye doğru koştu. Messia Joddie ve Thomas'a onu yakalayın dedi.
¤¤¤
Rovel ormanın içinden geçti. Kasabadan çok uzaklaşmıştı. Hiç durmadan yorulmadan koşuyordu. Yüzünde gülümseme oluştu. Koyu kırmızı gözleriyle ileride yazan tabelayı okudu. La-Nevizza ormanı!
Fenrir'in gözü dönmüştü. Henüz Rovel'ın ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı.
Rovel Ormanın kapısından içeri girdi. Fenrir'in haps olduğu zincirlere doğru koşuyordu. Fenrir tam arkasındaydı. Rovel zincirlerin ikisini tuttu ve duvara zıpladı. Duvardan da Fenrir üzerine zıpladı Rovel. İki zinciride Fenrir'in boğazında buluşturdu. İyice sıktı ve Fenrir'i devirdi. Diğer iki zinciride hızlıca alıp Fenrir'in ayaklarını bağladı. Fenrir kükrüyordu. Rovel duvarın yanındaki büyülü kılınçı alıp Fenrir'in kalbine sapladı. Fenrir tüm kasabayı kapsayacak şekilde Uludu. Ve gözlerini kapattı.
5. sezon Final sezonu olacak! Rovel ve arkadaşları son 15 bölüm için hazırlık yapıyorlar. Umarım seversiniz! Auuuuuuu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Werewolf#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.