- Sanık Geod Winred sahip olduğunuz Uvion deli hastanesinde Suidation yetkililerinin bile bilmediği soğuk hava deposunda bulunan cesetler için bir cevabınız var mı?
+ Var efendim.
- Dinliyorum.
+ Malesef ki Suidation yetkililerininde bundan haberi var. Otopsi raporlarıda tam önünüzde duruyor. O cesetlerin Suidation Monraal Hastanesine kaldırılmasına izin verilmeyen belge de var. Uvion'da intihar eden hastalarımızı oraya kaldırmak mecburiyetindeydik. Aileleriylede böyle bir anlaşmamız var.
- Evet doğru dediğiniz herşey uyuşuyor.
Edward tedirginleşti. Çünkü Yargıç Geod'u serbest bırakıcaktı. Tam o sırada kapıdan içeriye giren gençleri gördü:
-R) Sayın Yargıç, İtiraz etmek istiyorum. dedi Rovel.
- Mahkeme salonuna böylece giremezsiniz.
-R) Ama beni dinlemek zorundasınız. O depoda başka şeylerde bulduk. Annemi Laura'yı ve Linda'yı. Sizce bundandan habersizmiydi?
Linda,Laura ve Samantha içeri girdi. Yargıç onlara baktı. Edward ayağa kalkıp "bu adam suçlu" dedi. Geod sinirlenmişti. Rovel'a dönüp gözlerini parlattı. Rovel Şaşırmıştı. Geod'ta bir kurtadamdı. Ama gerçek kurt değil bir büyük kurt'tu.
Yargıç kararı verdi: Sanık Geod Winred'in Adam kaçırma ve öldürmeye teşebbüs etme suçlarından dolayı 29 yıl hapsine karar verilmiştir.
Geod çok sinirlenmişti. Polisler onu hücresine götürünce Rovel'ı tehtit etti: Geri geleceğim. Ve bu sefer herşeyini elinden alacağım. dedi.
¤¤¤
- Gitmek zorundamısın anne?
+ Bir süre buralardan uzak kalsam iyi olacak galiba. Hem yaz geldi artık. Tatile gelmek istemeyen sensin Rovel.
- Burayı korumalıyım biliyorsun.
+ Biliyorum evlat. Suidation'un sana ihtiyacı var.Rovel annesine sarıldı ve uğurladı. Okulda'da yılın son günü olduğu için karne almaya gitti.
¤¤¤
-C) O kadar gün gelmememe rağmen A artı almışım.
-R) Dostum neden benimkide A artı. Ben sınavlara girmedim bile.
Messia Homeles sınıfa girdi ve konuşmaya başladı:
Çocuklar bugün Lisenin ilk yılını geride bıraktınız. Tebrikler. Bazı arkadaşlarınız sınavlara girmesede hatta devamsızlıklarıyla sınıfta kalsalarda kaçırılan arkadaşlarını bulabilmek için yaptıklarını biliyoruz. Bu yüzden bizde okul yönetimi olarak onlara bir ödül verip sınıfta kalmamalarını sağlıyoruz. İyi tatiller çocuklar.
-C) teşekkürler hocam.
¤¤¤
Linda ve Rovel karnelerini aldıktan sonra okul bahçesindeki bankta oturdular.
- Birbirimize çok fazla vakit ayıramadık.
+ Uzun bir yaz bizim için var Linda tadını çıkaralım.Linda Rovel'ı sevdiğini söylemek istiyordu ama çekiniyordu. Rovel döndü ve Linda'nın ellerini tuttu.
+ Seni ne pahasına olursa olsun koruyacağım tamam mı?
bu Linda'yı rahatlattı ve Rovel'a sarıldı.
¤¤¤
Sofia ve Natalie Messia'nın yanına geldiler.
-S) Bizim için ayrılma vakti Messia. Herşey için çok teşekkürler.
-M) Karnelerinizi anı olarak saklayın çocuklar. Bir ihtiyacınız olursada arayın. dedi Messia.
Ve 3ü birden vedalaşmak için sarıldı. Dönüp Joddie'ye baktıklarında Joddie Messia'nın yanında bu kasabada kalmak istediğini söyledi.
¤¤¤
Cedric'te Laura'yı evine bıraktı:
-C) Ne zaman dönersiniz?
-L) Büyük ihtimalle tatil bitince.
-C) Seni özleyeceğim Laura.
-L) Bende seni Cedric.Laura Cedric'e sarıldı. Ve tatili için valizini hazırlamaya gitti.
¤¤¤
Cedric eve gidiyordu. Hava kararmıştı. Tabelada 203. sokak yazıyordu:
- Ama ben burayı geçmiştim. dedi.
Biraz daha ilerledi. Ve sonraki tabelada yine
203. Sokak yazıyordu.
▪2×15 (30. Bölüm)
Silanerdx profilinde kitabın yan kitabı olan "The World Of Vampire"ide okuyabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Hombres Lobo#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.