3 × 3. Bölüm

28 4 0
                                    

Cedric çıldırmak üzereydi. Sakin kafayla oturdu. Başı dönüyordu. Ama birşeyi anlamıştı. Uyumaması gerekiyordu. Evden yine çıktığında kendisini yeniden Linda'nın evinin önünde buldu. Bu sefer kapıyı sert bir şekilde çaldı. Başından geçen herseyi Rovel'a anlatıyordu. Rovel Cedric'in anlattıklarını gerçekçi bulmuyordu ama arkadaşına inanıyordu. Cedric'i alıp Messia'nın yanına götürdü. Cedric ise uyumamak için kendini zor tutuyordu.

Messia'nın evine geldiklerinde kapıyı bir erkek açtı. Adı Adrian'dı. İyi birisiydi. Ve ardından Messia kapıya geldi:

-M) Çocuklar! ne oldu neyiniz var?

-R) Merhaba Messia. Konuşmamız gerek.

Messia, Rovel ve Cedric'i içeriye aldı. Adrian çocuklarla tanıştı. Messia Adrian'ın Üniversiteden arkadaşı olduğunu söyledi. Cedric gözlerini açık tutmakta başarılıydı.

-R) ııı Messia bu biraz özel bir konu.
-M) Adrian'ın herşeyden haberi var çocuklar rahatça konuşabilirsiniz.
-C) O da mı kurt adam.
-A) Yoo hayır. Benim onlar gibi özel bir gücüm yok :)

-R) Konu Cedric. Her uyuduğunda Deja Vu geçirdiğini söylüyor. Ve bu hep tekrarlanıyor.

Cedric gözlerini kapatmıştı. Uyuyakalmıştı. Uyandığında çok korkmuştu. Ama Rovel Messia ve Adrian yerinde duruyordu. Rovel Cedric'e döndü:

-R) Bu sefer olmadı dostum.
-M) Bir dakika! bu şey Cedric uyuduğunda mı ortaya çıkıyor?
-C) 2 saniyeliğine gözümü kapatsam bile oluyor. Ama şuan olmadı.
-A) Bununla ilgili çok fazla hikaye okumuştum.
-M) Olduğumuz durumun ne olduğu hakkında bir fikrin var mı?
-A) Evet var. Ama çok iyi bir durumun içinde olmadığımızı bilmelisiniz. 

¤¤¤

Adrian oturdu ve bildiği herşeyi anlatıyordu:

-A) Babam anlatmıştı. İnanmamıştım ama sonra araştırmalar yaptım. Ve Messia'nında doğaüstü olduğunu görünce içimde bir umut oluştu.
Bir hayalet. Adı Deja Vu hayaleti. Zamanla oynuyor. Bundan önce bir çok şehre ve kasabaya bu Deja Vu fırtınasını oluşturmuştu. Sıra Suidation'da. Her gittiği yerde başarısız olmuştur.

-C) Neden?

-A) Çünkü hayalet avcıları hayaletin peşinden gider. Deja Vu hayaletide avcılardan kaçar. Yıllar önce babamda o avcıların içindeymiş. Bunu bizden hep gizledi. Deja Vu hayaleti bedenlere girer ve beslenir. Ne kadar çok beslenirse o kadar çok geriye döner. Ve eğer geriye dönerse...

-R) Ne olur? Neden dönmek istesin ki?

-A) Çünkü öldüğü tarihe gidebilir. Ve kendisini hayata döndürebilir. O yüzden insanların bedenlerine girip tüm zaman kavramıyla oynarlar. İnsanlarda farklı tepkimelerde çalışır. Cedric'in uyuması gibi..

3×3

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin