- Uzun süre sonra artık herşey normal değil mi Rovel?
- Evet canım, Artık savaş yok, kan yok , ölüm yok.
- Üniversiteyi yurt dışında okumaktan eminmisin?
- Henüz değilim ama buradan artık çok uzaklara gitmek istiyorum ve yanımda sende olacaksın.
- O zaman hadi gidelim de şu dönemi bitirelim.
- Aģh karneler vardı değil mi? Hiç gelesim yok.
- Hadii Rovel bu lisedeki son gün. Bari bugün için gidelim.
- Tamam tamam ama önce gitmemiz gereken bir yer var.
♡
- Cedric hadi oğlum bugün seni diğer avcılarla tanıştıracağım.
- Bugün olmaz baba bugün okula gidip arkadaşlarımın yanında olmalıyım.
- İyide bu takım elbiseyi niye giydin?
- ııı şey. Laura ile..
- Tamam tamam anladım evlat. Sana bol şans bugün arabayı alabilirsin. Uzak bir lokantaya götür.
- Gerçekten mi?
- Hadii fikrimi değiştirmeden defol gözümün önünden.
Cedric babasına sarıldı anahtarları kapıp hemen arabaya doğru koştu. Sonunda Suidation'da güzel şeyler oluyor.
□
Bakalım diğerleri ne yapıyor;
Joddie Thomas'ın mezarına gitmişti. Mezarda kendisinden başka kimseyi bulamayınca diğerlerine çok kızmıştı. Sürüdeki sadakatin yalan olduğunu düşünmüştü ki; Arkasından gelen Rovel, Linda, Cedric, Laura ve Messia'yı görene kadar. Laura Joddie'nin düşüncelerini okuyabiliyordu.
- Gerçekten öyle bir şey mi düşündün. diyip Joddiye sarılmaya gitti.
Cedric elindeki çicekleri Thomas'ın mezarına bıraktı.
Rovel Thomas'ın mezarının karşısında durdu.
ağlayarak özür diledi. Joddie Rovel'ı teselli etmeye çalıştı. 'bu senin suçun değil' dedi.
Sürü mezarlıktan ayrılırken Rovel bir yere daha bakmam gerekiyor dedi.
Sürüden uzaklaşıp başka bir mezarın yanına geldi.
Mezarlıktan biraz daha uzakta kimsenin bilemeyeceği bir noktada.
Babasının mezarına gelmişti. Ağlamaya başladı.
'Bunların hepsi senin yüzünden oldu biliyormusun baba? ama bu kasabayı elimden geldiği kadar korudum. Ve sana bunu yapanın Alex olduğunu biliyordum. İlk öldürdüğüm kişi sensin ama son öldürdüğüm kişide seni kurtadama dönüştüren kişi oldu. Umarım şimdi rahatlamışsındır baba...
#Finale2KALA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Werewolf#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.