Laura ile Cedric ulumaya doğru hızlıca koşuyorlardı. Sonunda çok yaklaştıklarını hissettiler. Ve kurt'u farkettiler. Kurt'un sadece sırtını görüyorlardı.
+ Bu Rovel değil. dedi Cedric.
- Nerden biliyorsun?
+ Sadece hislerime güveniyorum.
- Ne yapacağız?
+ Düşünüyorum.Kurt hırlayarak arkasını döndü. Büyük siyah tüylü kıpkırmızı gözleri ve iğrenç bir ifadesi vardı.
- Cedric bişeyler yapmalıyız.
+ Düşünüyorum.. düşünüyorum.Kurt, Cedric ve Laura'ya doğru ilerliyordu. Çok sinirliydi.
- Cedric!! diye bağırdı Laura.
+ Laura..
- Ne var?
+ Çığlık at.
- Ne?
+ Çığlık at dedim.
- Eminmisin?
+ Evet çabuk..Kurt dişlerini gösterdi. Daha çok yaklaştı. Laura bunun işe yaramayacağını biliyordu. Ama Cedric'e güveniyordu. Yada yapacak başka hiçbirşeyi yoktu.
Kurt çok yaklaşmaya başlamıştı.
Ve Laura çığlık attı.Kurt sersemledi. Ve yere düştü. Laura hıçkırarak sevinmeye başladı. Bir yandan da ağlıyordu. Dönüp Cedric'e sarıldı. Duygu bütünlüğü yaşıyordu. Cedric'ten kollarını çekerken elinde kan olduğunu gördü. Sonra Cedric'e baktı. Cedric'in kulağı kanıyordu.
- Cedric. dedi ve ağladı.
Cedric yere düştü. Laura ağlıyordu.
- Cedric.. Cedric kalk. Cedric lütfen kalk.. lütfen kalk..
Cedric bayılmıştı. Ama oradaki kurt uyanmadan Cedric'i ordan götürmesi gerekiyordu. Cedric'i omzuna aldı. Ve ordan uzaklaşmaya başladı. Güneş ormanın içine giriyordu. Arkasına bakmak istiyordu. Ama bakmaktan korkuyordu. O yüzden hızlıca ilerledi. Cedric'i okul yoluna getirdi. Henüz okul'a gidiş saati gelmemişti. Laura ağlamaya devam ediyordu. Elleri titriyordu. Telefonu çıkarıp ambulansı aramak istedi. Cebindeki telefonu çıkarmaya çalışırken..Kafasını kaldırdı. Bir Kurt daha gördü. Ama bu diğeri gibi büyük değildi. Sanki Kurt yalnız gibiydi. Ve çok sakindi.
Kurt dönüşmeye başladı. Kontrol edemiyor gibiydi. Sarı gözleri giderek parlıyordu. İki elini sıkarak bağırdı. İnsan olmaya başlıyordu. Tüyler giderek azaldı. Ten rengi ortaya çıktı. Yüzündeki kurt izleride yok olmaya başladı. Yere çömelmişti. Ayağa kalktığında..
Laura: Sen Rovel'sin. dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Hombres Lobo#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.