~ 50. Bölüm ~

23 2 0
                                    

"Bazıları bize verilen bu yeteneklerin çok sıradan olduğunu düşünür. Bazıları ise yaşanan efsanelere inanır. Çok şaşıranlarda olur elbette. Ben şimdi size bu hikayenin gidişatını durdurarak böylesine özel bir günde Kurtadamların yaratılış biçimlerini anlatacağım. Tabiki bir hayal ürünüdür. Öyle düşünmenizi isterim. Okuyun! Okuduklarınızı dinleyin..."

Tarihlerimiz yakın gösterir. 1958! Profesör Doktor Rachel Merzien. Almanya'nın sayılı kanunlarını uygulayan en önemli doktorudur. O zamanın siyasi durumu hakkında pek fazla bir bilgim yok ama 2. Dünya savaşı etkilerini yeni yeni bırakıyordu.

Doktor Rachel elinde siyah derili çantası ile evinden çıktı. Almanya'nın soğuk iklimi nedeniyle kahverengi paltosu ve siyah botlarını giymeyi ihmal etmemiştir. Amerika'nın en ünlü gazetelerinden birisi Doktor Rachel ile röportaj düzenleyecektir. Bu yüzden Doktor Rachel'ı Amerika'ya davet etmişlerdir.

Profesör Doktor Rachel Amerika'ya vardığında onu William Brown karşılamıştı. Gazetenin baş şefiydi. Bir süre muabbet ettikten sonra gazete'nin olduğu bina'ya gitmişlerdi. Doktor Rachel bütün nezaketi ile sorulan sorulara cevap vermişti. Röportaj bittikten sonra William'a yanaşıp bir yere gitmek istediğini söyledi. William Brown ise gitmek istediği yerin çok tehlikeli olduğunu belirtti. Ama Doktor Rachel isteğinde ısrarlıydı. Bay William ise kırmak istemedi. Yanındaki korumalardan birisini Doktor Rachel'a eşlik etmesi için görevlendirdi.

Gidecekleri yere varmışlardı. "La-Nevizza" ormanı! Ormana girişin yasak olduğunu belirten tabelaları aldırış etmeden ilerlemişlerdi. Daha sonra Doktor Rachel bu ormanın yeteri kadar güvenli olduğunu söyledi. Tehlike tabelaların kaldırılması için Eyalet yetkilisine dilekçe gönderdi. Ormanın heryeri karış karış incelenmişti. Söylentiye göre devasa bir kurt ormanın içinde yaşıyordu. Ama hiçbir hayvana rastlanmanmıştı.

Doktor Rachel bir gün yalnız başına tekrar La-Nevizza ormanına gelmişti. Bir süre yürüdükten sonra etrafta yüzbinlerce kurt cesedine rastlamıştı. Korkusu kalp atışlarından duyuluyordu. Tam kaçmaya çalışırken O devasa gri ve kapkara gözlere sahip kurt görünmüştü. Depremleri oluşturucak kocaman bir şekilde uludu. Ve Doktor Rachel'ı oracıkta ısırdı. Rachel aynı diğer kurt cesetleri gibi bir hale girdi. Çok zaman geçmeden La-Nevizza ormanı halka kapandı. Lanetli ormana girişler yasaklandı. Kurtlar bir gün yeniden dirildi. Ve hepsi birer kurtadam olarak farklı özelliklere ve yeteneklere sahiplendi.

Peki ya, O devasa kurt? Günümüzde hâla yaşayan efsaneler arasında yer alıyor.

"Yakın bir tarihte yine gelicek. Ve eskisinden daha güçlü olacak."

50. Bölüm Özel》

#TeWeOWe

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin