4 × 8. Bölüm

18 3 0
                                    

-R) Şerif! ne oldu burada böyle?

+ Bilmiyoruz. Uvion'u kapatalı çok oldu. Bugün güvenlik hatası verdi. Bizde içeride birinin olduğunu düşünüyoruz.

-R) İçeri girmeme izin vermelisin!

+ Hayır Rovel bu çok tehlikeli.

-R) Şerif bana güvenmeni istiyorum tamam mı?

+ İçeriye hiçbir çocuğu alamayız. Kalbini kırmak istemiyorum.

-R) İçeride neyin olduğunu biliyorum. Korkmuş ve ne yapacağını bilemeyen zavallı bir çocuk. İzin verde onu oradan çıkarayım.

Şerif Edward düşünmeye başladı. Diğer polis memurlarından gizli bir şekilde Rovel'ı içeriye koymayı başardı:

+ Hızlı ol!

-R) Sen merak etme.

Rovel içeri girdiğinde çok karanlıktı. Gözlerini parlattı ve etrafına baktı. Uvion'un gizli bölmesine doğru gitti. Thomas'ın hüzünlü bir şekilde ağladığını duyabiliyordu. Sesin olduğu bölgeye doğru koştu.

Thomas duvara yaslanmış iki kolunu birleştirip kafasını eğmiş ağlıyordu. Rovel onu görünce şaşkına döndü. Thomas diye seslendi. Ama Thomas sanki duymuyor gibiydi. Bir kez daha seslendi Rovel. Thomas yine tepki vermedi. En sonunda Rovel Gözlerini parlatıp yüksek bir sesle bağırdı. Thomas kafasını kaldırdı. Sap sarı gözleriyle Rovel'a baktı. Ve koşup ona sarıldı.

-R) Ne oldu Thomas?

-T) Benden 5 yaş büyük bir abim vardı.

-R) eee?

-T) Ortalıktan yok oldu. 2 yıl önce. Polisler yaşadığından emin değildi. Hep belki bir umut olarak her gece abimin dönmesini bekledim. Her gece ama her gece...Belki döner diye onun yatağında uzanıyordum. Döndüğü zaman yatağı sıcak olsun diye..

-R) Üzgünüm Thomas. Bundan haberim yoktu.

-T) Sonra siz geldiniz. Doğa üstü bir şekilde. Hayatım bir anda değişti. Bir çok şey öğrendim. Kurtadamlık bana zevk veriyor. Ve umut! Umut veriyor.

-R) Biz bir sürüyüz Thomas. Abini bulmak için herşeyi yapacağız. Emin olabilirsin.

-T) Teşekkür ederim Rovel.

-R) Hadi kalk şimdi. Herkes seni merak ediyor. Linda'nın sana öğretecekleri var :)

▪4×8

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin