- Sadece çocuk için gelmiştik kıza birşey yapmayacağına söz vermiştin!
+ Sakin ol Rovel. Birşeyi yok çok derine saplamadım sade bayıldı o kadar. Aksi taktirde işimizi zorlaştıracaktı.
Thomas Rovel'ı görünce şok içinde kalmıştı. Sadece Rovel'a bakıyordu. Çok değişmişti. Saçları uzamış, Sesi kalınlaşmış ve sakalları belirginleşmişti.
Rovel Thomas'a yaklaştı. Çok korkuyordu. Kalp atış hızından bunu rahatlıkla anlayabiliyorlardı. Thomas sordu:
-T) Ne istiyorsunuz?
-R) Bir yavru istiyoruz Thomas.
Yanlarında bulunan Orman aslanı dönüşmeye başladı. Esmer saçlı, hafif kilolu, Yapılı bir vücudu vardı. İsmi Alex'ti. Alex Rodder!
Thomas tekrar Rovel'a doğru döndü:
-T) Anlamadım ne yavrusu! Neyden bahsediyorsunuz siz?
-R)Yavru kurt. Bir yavru kurt'a ihtiyacım var. Ve ben senin seçtim. Seni ısırırsam; Benim gibi bir kurtadam olacaksın. İstediğin kişiyi dinliyip duyabiliceksin. Koku yeteneğin artacak. Güçleniceksin reflekslerinde hızlanma fark ediceksin.
Thomas için inanılmaz bir teklifti bu! Karşısına çıkan bu teklifi bir fırsat olarak değerlendiriyordu. "Peki ya Joddie?" dedi.
-Alex Rodder) O iyi. Birazdan kendisine gelir.
-R) Eee Thomas ne diyorsun bu teklifimize?
Thomas için sunulan bu teklifi kabul etmemek aptallık olurdu. Rovel'a kolunu verdi. Rovel dişlerini çıkarttı. Ve Thomas'ın kolunu tek seferde ısırdı.
Acı içinde bağırıyordu. Messia bu sesi duydu. Döndü ve sesin geldiği yere doğru koştu. Çok hızlıydı. Geldiğinde ise Thomas yerde uzanıyordu. Joddie ise bayılmıştı. Alex ile Rovel ağaçların üstlerine tırmanmıştı.
Messia hemen Joddie'nin yanına koştu. Belindeki pençe izlerini gördü. Bunların bir kurt'a ait olmadığını biliyordu. Ve anlamıştı. Yüzüne hafif bir sırıtma oluşturdu. "Aşağı inin!" diye bağırmıştı. Rovel ve Alex ağaçtan atladılar.
Messia arkasını döndü. Rovel'ı görünce önce gidip tokat attı. Sonra tokat attığı yeri öpüp sarıldı. Yanındaki Alex'i gördü:
-M) Demek bir Aslan var karşımda.
-A) Teknik olarak evet.
-M) Rovel nerelerdeydin sen? Burada ne işin var. Joddie'nin hesabını sonra soracağım. Ayrıca bu..bu Thomas! Yapmış olamazsın!!
-R) Bir sürüye ihtiyacım vardı Messia!
-M) Senin sürün var zaten. Bizler senin sürünüz.
-R) Benim sürüm öldü. Bir hayalet tarafından..
▪4×3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Lupi mannari#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.