1 × 14. Bölüm

56 6 0
                                    

Bir süre okula gitmeme kararı aldılar. Ailelerine de hasta taklidi yaptılar.
Genelde Cedric'in evinde buluşuyorlardı. Linda kurtlarla ilgili araştırma yapıyordu. Cedric zekasını kullanarak çözümler arıyordu. Laura büyük orman arazisinde çığlıklarını deniyor ve geliştiriyordu. Rovel ise gücünü kullanmayı öğreniyordu. Artık siyah tüyler sadece kaş ve favori bölümlerinde çıkıyordu. Yeni şeyler öğrendikçe gerçek kurtadam şekline giriyordu. Pençelerini ağaçlarda deniyordu. Öfkesinide odak noktasını Linda yaparak kontrol ediyordu. Altın sarısı parıldayan gözleri onun henüz bir Yavru kurt olduğunu gösteriyordu.

Linda parıldayan gözler hakkında yaptığı araştırmasını Cedric'e anlattı:

- Dinle. Efsaneye göre Kurtadamlarda 4 çeşit parıldayan göz varmış. Sarı,Mavi,Kırmızı, ve koyu kırmızı. Sarı göz onun yavru kurt olduğunu gösterirmiş.
+ Yani Rovel bir yavru kurt.
- Evet. Mavi ise Yalnız kurt anlamına geliyormuş.
+ Rovel yalnız değil mi?
- Hayır. Biz varız. Biz Rovel'in bi nevi sürüsü gibiyiz.
+ Kırmızı göz nedir?
- Kırmızı göz ise kurt'un büyük kurt olduğunu gösterir. Koyu kırmızı ise kurt'un gerçek kurt olduğunu gösterir.
+ Gerçek kurt mu?
- Evet Gerçek kurt. Kendi azim ve iradesiyle gücü alabilmesidir.
+ Büyük kurt'un gözleri koyu değildi.
- O bir gerçek kurt değil o zaman. Ha bide işin ilginç kısmı yavru kurt bir yalnız kurt olabilir. veya büyük kurt'a dönüşebilir. Büyük kurt'a dönüşmesi için birisini öldürmesi gerekir. Ve o gücü barındırması gerekir. Gerçek kurt olmak içinde birisini öldürmeye gerek yoktur. Gerçek kurtlar olabilecek en yüksek güce sahiptirler. Ve gerçek kurt'un kimin olacağını kurtadamlar önceden tahmin edebilir.
+ Bir dakika ne dedin? Önceden tahmin edebilirler mi?
- Öyle bir önsezileri varmış.
+ Peki büyük kurt gerçek kurt'un gücünü alabilir mi?
- Alabilir. Onu öldürerek.
+ Rovel! dedi Cedric.

¤¤¤

Rovel ormanda artık tam bir kurtadam gibi hareket ediyordu. Tekmeler, yumruklar, Pençe sallamaları birçok şeyi kendi başına öğreniyordu. Gücü kendinde topluyordu.
Telefonu çalıyordu. Ama telefonu çantasındaydı ve çantasınıda herhangi bir ağacın yanına koymuştu. Kurtadamlığa fazla kaptırmıştı kendisini. Ordan oraya zıplıyordu, Ve gittikçe öğreniyordu.

Telefonda arayan Cedric'ti ve endişeliydi. Rovel açmadıkça daha çok endişeleniyordu. Linda ile ormana gitmek için evden çıktılar. Cedric Laura'yı aradı. Rovel'in yanına gitmesi için.

Rovel bir ağaçtan atladı. Ve arkasındaki Büyük kurt'un kalp atışlarını duyuyordu. Ama ondan korkmuyordu. Çünkü savaşabilirdi.

▪1×14 (1. Kısım finaline son bölüm)

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin