- Dua et ki Uvion'un sahibi benim lise arkadaşımdı.
+ Ederim anne.
- Ne işin vardı orda Rovel?
+ Arkadaşımı kurtarmaya gittim.
- Şu kaçırılan kız mı?
+ Evet.
- Bak oğlum. Bu işler çok tehlikeli. Uvion'un sahibi Geod'un bana bir borcu vardı. Seni ordan çıkarmamla borcu kapandı.
+ Ne güzel işte ödeştiniz.
- Bak oğlum. Bildiğim bir sürü şey var. Anlatamam çünkü bu büyük bir sır. Ve seni bu konulardan uzak tutmak istiyorum.
+ Hayır anne. Ben arkadaşlarımı korumakla yükümlüyüm. Çıkacak her zorluğa göğüs gelebilirim.
- Bunlar çok tehlikeli adamlar Rovel. Senin peşindeler. Ve bu adamlar nereye giderlerse doğaüstü güçleri peşinden getirecek bir aletleri var. Suidation'a bütün doğaüstü güçleri çekiyorlar. Sizlerin hepsini bir yerde toplayıp avlıyacaklar.
- Bu kadar şeyi nereden biliyorsun?
+ Sana hepsini anlatacağım. ama önce seni korumak istiyorum.
- Beni koruyamazsın anne. Artık öyle bir dünyanın içinde değiliz.¤¤¤
Rovel eve çok yorgun bir şekilde gelmişti. Kendisini toplayıp düzgünce düşünmesi yarım saatini aldı. Çok geçmeden telefonuna baktı. Cedric'ten 47 cevapsız arama vardı. Rovel evden hızlıca çıktı. Annesine Cedric'le ders çalışıcam dedi. Bisikletine binip Cedric'in evine sürdü.
¤¤¤
Cedric'in annesi ve babası 1 ay sonra Yaz tatili için geri döneceklerdi. Gittikleri yerde düzgün bir yaşam kuramadıkları icin Cedric'i Suidation'da okutma kararı almışlardı.
Rovel eve geldiğinde Cedric uykuluydu. Çok yorulmuştu. Üzgün ve sinirliydi. Rovel'i görünce sarıldı.
- Kardeşim. İyimisin?
+ iyiyim. sen?
- Kulaklık nerde?
+ Benden aldılar onu.
- Laura'yı kaçıranı gördün mü?
+ Arkama dönme fırsatı vermedi.
- Ne yapacağız şimdi.Cedric çok endişeliydi. Elleri titriyordu. Gözleri ağlamaklıydı. Süper zeka bir anda yok olmuştu. Hiçbirşey düşünemiyordu. Aklından geçirdiği tek şey Laura'nın şuan zor durumda olmasıydı.
- Vakit kaybedemeyiz Rovel.
+ Cedric sakinleşmeden bu olayı atlatamayız.
- Sakinleşemem. Zaman kaybediyoruz. Laura'yı hemen bulmalıyız. dedi Cedric.Rovel Cedric'i sakinleştirmeye çalışırken kapı çaldı.
+ Sen burda otur, ben bakarım.
Kapı kolunu tuttu. Bir anda durakladı. Kapının arkasındakinin kalp atışlarını duyabiliyordu. Çok hızlı atıyordu. Korkmuş, Heyecanlanmış veya birşeyden kaçmış gibiydi. Rovel derin bir nefesle kapıyı açtı.
Karşısındaki Linda'ydı.
▪2×6
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Werewolf#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.