2 × 10. Bölüm

22 5 0
                                    

- Anlamadığım birşey var. Linda neden sana yalan atsın ki? neden soğuk hava deposundayız desin ki?

+ Belkide bana birşey anlatmaya çalışıyordur.

- Ama Rovel Suidation'un soğuk hava deposu yok. Eminmisin öyle dediğine.

+ Kesinlikle eminim.
- Şimdi ne yapacağız peki?
+ Yardım istiyeceğiz.
- Kimden?
+ Sürüden, Beyaz kurt sürüsünden.
- Geçen seferde denemiştin ama yardım etmemişlerdi.
+ Bu sefer Linda'da kaçırıldı Cedric. Bize yardım edeceklerdir.

¤¤¤

Şerif Edward Laura Wesben soruşturması için Uvion'a gitti. Uvion'un sahibi Geod'la konuşmaya başladı:

- İyi günler ben SPD şerifi Edward Sampson.
+ İyi günler.
- Bildiğiniz üzere geçtiğimiz günlerde bir hastanız burada kaçırıldı.
+ Evet malesef. Çok talihsiz bir olay.
- İzin verirseniz Polis arkadaşlarımla hastane'yi aramak istiyoruz.
+ Bunun için benim değil Mahkeme'nin izin vermesi gerektiğini biliyorsunuz.

- Mahkeme iznimiz yok.
+ O zaman aramada yok.
- Birşey mi saklıyorsunuz bay Geod?
+ Neyi imâ ediyorsunuz şerif Edward?

Edward şüphelendi. Tek çözüm mahkeme emri olması gerekiyordu. Birşeylere çok yaklaştığını biliyordu:

- Mahkeme emri ile geri geleceğim.
+ O zamanda aramanıza izin vereceğim.
- İyi günler Bay Geod.
+ İyi günler şerif.

¤¤¤

Okulun bitmesine 1 aydan az bir süre kalmıştı. Cedric ve Rovel'ın devamsızlıkları artıyordu. Yeni bir kaçırılma ihbarı daha vardı. Linda'nın Annesi ve Babası üzgün bir şekilde Karakola gitmişlerdi. Linda'nın da kaçırılmasını duyan FR Wibion Lisesi öğretmenleri Laura'nın yanında Linda'nın da devamsızlıklarını durdurdular.

Cedric ve Rovel'ı Tarih öğretmeni Messia Homeles okula çağırdı:

- Devamsızlığınızın kaç güne arttığının farkıdamısınız?
+ Üzgünüm hocam ama annem dışarlarda bir yerdeyken okula gelip ders dinleyemem.
- Bak Rovel. Seni anlıyorum. Ama Polisler zaten işini yapıyor. Anneni bulacaklar merak etme.
+ Polislik bir durum olmadığını ikimizde biliyoruz Hocam.
- Tek başına bulamazsın, Yardıma ihtiyacın var.
+ Bana siz mi yardım edeceksiniz?

- Linda'yı da kaçırdıklarını
duydum.

Messia ayağa kalktı. Ve Rovel'ın gözlerine baktı. Rovel neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ama Messia'nın kalp atışları herhangi birşeyi itiraf edeceğini ritimliyordu.

- Kendi sürümden birisi onların elinde. Sadece Linda için sana yardım edecem.

Messia'nın gözleri pembe renkte parladı. Rovel ve Cedric çok şaşırmışlardı:

+ Sen bir beyaz kurtsun!
- Hayır Rovel. Ben bir Lider Beyaz kurt'um.

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin