Kurt olayından sonraki sabah Cedric ve Rovel yine aynı yerde ormanın başında buluştular;
Cedric: Şoktan çıkamadım. Dün gece bir sürü araştırma yaptım. Suidation'daki Kurtların çoğu 1985'te göç etmişler ve bir daha buraya gelmemişler. Neyle karşı karşıyayız bilmiyorum. Ama kötü birşey olduğunu biliyorum.
Rovel: O her ne ise dün gece beni ısırdı Cedric. Ama ölmedim yani kuduz falan olmam gerekmiyormuydu?
Cedric: Doğaüstü birşeyse olmazsın Rovel.
Rovel: Doğaüstü mü? -fısıldayarak: Saçmalama Cedric.
Cedric: O zaman neden ölmediğini kanıtla bana!Rovel durdu ve düşündü. Birsey bulamadı. Ama doğaüstü birşey olmasını istemiyordu. En azından bu gece.
Rovel ile Cedric okul yolunda ilerlerken dün geceyi hatırlıyorlardı. Artık o yoldan her geçtiklerinde O geceyi bir daha yaşıyacaklarmış gibi hissedecekler. İkiside korkuyordu.
¤¤¤
Okul zili çaldı ve herkes yerine geçti. Rovel Linda'ya karşı birşey olmamış gibi davranıyordu. Linda ile bu geceki randevularını konuştular. Rovel: Seni evinden alacağım.
Linda: Olur. dedi.Cedric endişeliydi. Bir kurt ısırığının nelere sonuç açacağını hissedebiliyordu. Cedric çok zekiydi ve her olasılığı çabuk bir şekilde tahmin edebiliyordu. Masasında oturmuş bir eliyle tırnağını yerken diğer eliyle 'Kurtlar' hakkındaki kitabın sayfalarını çeviriyordu. Birşeyleri öğrenmeliydi. Rovel'a bakıyordu. Bir değişiklik görmüyordu.
Rovel eve geldiğinide babasından arabanın anahtarlarını istedi. Hemen duşa giricekti. Üstünü çıkardı ve banyoya gitti. Aynadan kendisini gördü. Bir değişiklik var dedi kendi kendine. Boğazının sağ kısmı siyah olmuştu. Oraya dokundu ve onun bir boya olmadığını anladı.
O Siyah bir tüydü.▪1×5 - #Rovel'a Ne Oluyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Hombres Lobo#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.