Rovel Cedric'i kuyudan çıkarmaya çalışıyordu. Yukarıya doğru tırmanmaya başladı. Cedric'i sırtına aldı. Kuyunun dibinden uzaklaşmaya başladılar. Rovel gözlerini parlatarak önünü görebiliyordu. Cedric baygındı. Kuyu su almaya başladı. Geçmişe doğru gidiliyordu. Ama insanlara hiçbir şey olmuyordu. Yalnızca etrafındaki nesneler geçmişe doğru ilerliyordu. Deja vu hayaleti Cedric'in zihninde kendisini yaşama döndürebilmek için zamanın akışını değiştirmişti. Kuyudaki Su giderek artmaya başladı. Rovel daha fazla hızlandı. Kuyunun zirvesine yetişebilecek miydi? Messia ve Rashford heyecanlı bakışlarla Rovel'ı izliyordu. Rovel çok fazla zorlanmaya başladı. Ama bunu en yakın arkadaşı için yapmak zorundaydı.
Su giderek çoğalmaya başladı. Ama Rovel ve Cedric'i henüz içine almamıştı. Rovel zıplamaya başladı. Kuyunun içinde zig zag tırmanışı yaptı. Ve sona gelmişti. Elini uzattı. Rashford ve Messia Rovel'ı kuyunun dışına doğru çektiler. Önce Cedric'i kuyunun dışına aldılar. Rovel çok yorulmuştu. Kuyudan tam çıkarken Kuyudan çıkan su adeta bir şelale görünümü vermişti:
Rashford) Hemen buradan gitmeliyiz! dedi.
Cedric'i omzuna sırtladı. Messia ise Rovel'ın kolundan tuttu. Arabaya doğru ilerlediler. Ama araba yerinde değildi. Son model bir arabanın sağlam kalamayacağını tahmin etmelilerdi. Kuyudan Hayaletin Cesedi çıktı. Suların içinden yürüyerek bizimkilere doğru ilerledi. Çok korkunç bir görüntüsü vardı. Rashford Messia'ya:
- Onları götür bununla ben ilgilenirim.
+ Eminmisin?
- Hemen şimdi götür Messia! Bizim eve götür. Sana anlattığım uygulamayı yaptır. Şimdi yapmazlarsa artık çok geç olabilir. Çabuk hemen koş Messia!
Messia Cedric'i aldı. Rovel'ın kendisine gelmesi için tokat attı :) Rovel kafasını salladı. Ve Messia ile birlikte Suidation'a doğru koşmaya başladılar.
Green Park'ta Rashford ile Hayaletin bedeni tek başlarına kalmıştı. Hayaletin ruhu Cedric'in zihninde haps olmuştu. Cedric'i hayaletin bedeninden uzaklaştırdıkları için; Bedeni Cedric'in yanına gitmek isteyecektir. Rashford'un buna izin vermemesi gerekiyor!
▪3×13
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Hombres Lobo#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.