1 × 10. Bölüm

69 7 0
                                    

Cedric ve Rovel yeni arkadaşı Laura'nın evinin önünde bekliyordu:
- Rovel. Bu konu hakkında konuşmak istemediğini biliyorum. Ama yinede her gece böyle çıkıcakmısın?
+ Elinde sonunda evime dönüyorum Cedric. Benim için bir mahsuru yok.
- En azından bu gücünü kullanmayı öğrensen diyorum.
+ Şuan sadece diğer kurt'un peşine düşmüş durumdayım. Şu işi sonra yaparız.
- Tamam. dedi Cedric.

Laura evinin kapısından çok neşeli bir şekilde çıktı. Artık normal bir hayat yaşıyordu. O belirsizlikten ve kimsenin ona inanmamasından duyduğu rahatsızlık yoktu artık.

- Selam.
+ Selam Cedric.
- Nasılsın Laura.
+ İyiyim.

Cedric ve Laura anlamsız bir iletişim kuruyorlardı. Ama ikiside bu iletişimden memnundu. Rovel gülümsedi ve haydi gidelim dedi. Orman yolunda ilerlerken Linda Rovel'i gördü. Rovel'e koşup kaptığı gibi sarıldı.

- Nerelerdesin sen?
+ Bir süre işlerim vardı. Randevuya gelemedeğim için üzgünüm.
- Sana birşey oldu sandım. Şükürler olsun iyisin. Bir daha böyle bişey yapma tamam mı?
+ Tamam. dedi Rovel gülümseyerek.

Linda ile Laura çok çabuk kaynaşıp arkadaş oldular. Kol kola girip okula doğru gülerek ilerlediler. Cedric ve Rovel arkadan onları izliyordu.
- Bu sefer herşey güzel dostum.
+ Daha güzel olmasını istiyorum. dedi Rovel ve kızların peşinden ilerlediler.

¤¤¤

Rovel dersteyken bir uluma sesi duyuyordu. Cedric 'İyi misin?' diye sordu. Rovel fısıldıyarak:
- Bir uluma duydum Cedric.
+ Bu o kurt mu?
- Evet. Ve şuan ormanın içinde.
+ Ne yapacağız?
- Bilmiyorum.

Matematik Hocası Nathan Rovel ve Cedric'i uyardı. "Bir daha konuşursanız 3'e kadar ceza alırsınız beyler."

Rovel düşünüyordu. Ama iyi bir fikir bulması gereken kişi Cedric'ti. O kurt'u yakalamaları gerekiyordu. Ve kurt'un Rovel gibi başka kişileride ısırmayacağından emin değillerdi. O büyük kurtadamın kim olduğunu öğrenmeleri gerekiyordu.

▪1×10

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin