1 × 6. Bölüm

80 9 2
                                    

Siyah tüy giderek artıyordu. Rovel'in vücudunun belirli kısımlarında oluşuyordu. Rovel çok korkmuştu. Hemen telefonunu aldı. Ve Cedric'i aradı;

Rovel: Cedric çabuk evime gel.
Cedric: Noldu sakin ol!
Rovel: Cedric çabuk!

Cedric hızlıca evden çıktı ve Rovel'in evine doğru koştu. Kapıya geldiğinde Mr. Maxer  (Rovel'in Babası): Ne oldu Cedric?
Cedric: ııı Efendim Rovel evde mi?
Mr. Maxer: Evde geç.

Cedric içeri girdiği gibi Rovel'ın odasına koştu. Odanın kapısını açtığında odada ses yoktu. İçeri girdi ve 'Rovel' diye seslendi. Odanın penceresi açıktı. Rovel odada yoktu.

Cedric: olamaz!

¤¤¤

'Rovel'ın bilinci yerinde değil. ve Kurtadam'a dönüştü. Şuan ormanda bir canavar gibi koşuşturuyordur.' bunlar Cedric'in aklından geçirdiği tahminlerdi.
Çok geçmeden Linda Cedric'i aradı:

Linda: Cedric Rovel'dan haberin var mı? beni almayada gelmedi. Telefonlarınıda açmıyor.
Cedric: Ben bi bakayım. Uyuya kalmıştır heralde. dedi.
Linda: Yaşadığından haberim olsun lütfen.
Cedric:Merak etme haber veririm şimdi kapatmam gerek görüşürüz.
Linda: Tamam. görüşürüz.

Cedric düşünüyordu. Gideceği kimsesi yoktu. Rovel'ın sağ salim evde olmasını istiyordu. Evden hızlıca çıktı. Eline bir Fener alıp orman'da aramaya başladı. İlerledi. Rovel diye bağırdı. Elindeki Feneri çok sıkı tutuyordu. Biraz daha ağaçlık bir bölüme girdi. Ağlama sesi duydu. Ağlama sesine doğru ilerlemeye başladı. Bir yandan Rovel diye bağırıyordu bir yandan da Feneri elinden bırakmıyordu. Ağlama sesine gittikçe 'Bu ses Rovel'ın değil' dedi. 'Bu bir kız'.

Ağacın yanına çöküp ağlayan kızı gördü Cedric. Yanına gitti. Çok korkmuştu.

Cedric: Hey. Hey bak ben Cedric. Arkadaşım kayıp ve onu bulmaya çalışıyorum. Kötü birisi değilim tamam mı? Burada bişeylerin olduğunu biliyorum
Kız: Kimse bana inanmadı. Herkese gördüğüm şeyi söylemeye çalıştım kimse bana inanmadı.
Cedric: Hey bak sana inanıyorum.
Kız: Görmeden inanamazsın.
Cedric: İnanıyorum. Çünkü galiba benim arkadaşımda onlardan biri.
Kız: İsmin Cedric'miydi.
Cedric: Evet senin.
Kız: Laura Laura benim ismim.

▪1×6 - #RovelMaxerKayıp!

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin