5 × 9. Bölüm

15 0 0
                                    

6 YIL SONRA..

- Hadi Linda seni bekliyor herkes.

- Tamam geliyorum.

Linda aynadan son kez baktı. Bembeyaz gelinliği içinde gözlerini birde parlatınca eflatun renginde.

Prensesler gibi olmuş bizim küçük dişi kurtumuz.

Rovel kapıyı açıp Linda'yı görünce bir kez daha aşık olmuş gibi hissetti.

- Çok iyi ettik Suidation'a dönüp düğünümüzü yaparak.

- Bütün arkadaşlarımız buradaydı. Hem baksana çok mutlu herkes, uzun süre sonra ilk defa bu kadar huzurlu görüyorum bu kasabayı.

- Bizim sayemizde Linda.

- Müstakbel eşim demek istedin heralde. Hadi gidelim çok geciktik.

- Hâlâ inanamıyorum..

- Hadii Rovel.

Şarkı eşliğinde düğün alanına doğru geldiler. Linda Rovel'ın koluna girmişti. Bütün davetliler onları alkışlıyordu.

Cedric ve Laura nikah şahidleriydi.

Linda Evet dedikten sonra sıra Rovel'daydı.

Rovel'da Evet dedi ve bir kaç cümle ile devam etti;

''Suidation'da tam şurada tanışmıştık ve tam da burada evleniyoruz. Bu tür tesadüfler çok nadir yaşanır ve bizim başımıza geldi. Beni dünyanın en şanslı erkeği yaptığın için teşekkürler Linda."

ve herkes dans etmeye başladı.

Linda Rovel'a lavaboya gideceğini söyledi.

Linda lavaboya doğru gitti ama tam kapıdan girerken biri onun ağzından tutup boynuna iğne batırarak bayılttı.

Salondaki uzun koltukların birisine Linda'yı yerleştirdi. Linda'nın elinede bir not bırakıp uzaklaştı oradan.

Rovel Linda'nın uzun süre gelmemesinden şüphelendi. Durumunu sormak için içeri girmişti.

Laura Rovel'ın zihnini okudu ve peşinden gitti. Endişeliydiler. Cedric'te onları takip edip içeri girdi.

Rovel Linda'nın koltukta uzandığını görünce koşmaya başladı.

Linda'nın gözleri açıktı kalbi de atıyordu.

Rovel Linda'nın elindeki notu alıp okumaya başladı:

"Linda'nın damarlarına öldürücü bir zehir yerleştirdim, Uyandıktan 5 dakika sonra zehir kalbine ulaşıp paramparça edecek. Ben senden daha fazla merhametliyim Rovel en azından sana sevgilinle son sözlerinizi söyleme fırsatı veriyorum. Sen bana onuda vermedin, Alex'in intikamı Rovel Alex'in intikamı..."

Rovel'ın gözlerindeki gözyaşları Linda'ya bakmasına engel oluyordu.

Linda son kez birşeyler söyleyecekti:

- Üzülme sevgilim. En mutlu günümde ölmeyi hayal ettim hep, Sen benim hayallerimi gerçekleştirdin sakın üzülme.

- Seni seviyorum Linda, Seni çok seviyorum.

- Bende seni seviyorum Rovel.

Linda'nın gözleri kapandı.

Rovel'ın kulağında artık uğruna kendi kalp atışlarından vazgeçecek o kalbin sesi yoktu.

...

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin