3 x 15. Bölüm

34 1 1
                                    

- Beni yenemezsin Rovel! Beni yenemezsin! Buraya boşuna geldin..

+ Neredesin? 

- Beni yenemezsin..

Her yer siyah.. Karanlığın içine gömülmüş bir zihin. Rovel hayaleti bulmaya çalışıyor. Adımlarını korku ve endişeyle atıyor. Bambaşka bir dünya'nın içinde olduğunu biliyor. Önünde Cedric'in yaşadığı bütün anılar canlanıyor. Dış dünyayla iletişim kurabiliyordu. Messia'nın Linda'nın ve diğerlerinin seslerini duyabiliyordu. Önünde beyaz bir kapı gördü. Oraya doğru koştu. Derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Okulun içine gelmişti. Etrafına bakındı. Cedric ile yaşadığı bütün anıları görebiliyordu. Okul'un bahçesine çıktı. Gördüğü şey onu etkiledi. Babası ile yani büyük kurt babası ile ilk dövüştüğü hatırayı görüyordu. Gözleri dolmuştu. Okulun bahçesinde küçük adımlarla yürüyordu. Arkasına bakmadan duramıyordu. Nefeslerinden yaşadığı korkuyu anlayabilirdiniz. Biraz daha yürüdü. Messia Rovel'a seslendi:

-M) Rovel beni duyabiliyormusun?

-R) Duyabiliyorum.

-M) Neredesin şuan?

-R) Okulun bahçesindeyim.

-M) Tamam. Şimdi Cedric'in ilk deja vu geçirdiği yere gitmeni istiyorum.

-R) Be..Ben bunu bilmiyorum. 

-M) Sadece kafanı topla..Kendi zihninle düşünüyorsun ama şuan Cedric'in zihnindesin. Yani Cedric'in yaşadığı bütün anıları görebiliyorsun. Cedric'in zihniyle düşünmeyi dene.

-R) Yapamıyorum olmuyor.

-M) Dene Rovel. Olmuyorsa tekrar dene. Denemekten vazgeçme.

-R) Çok zor Messia. Acı çekmeye başlıyorum. 

-M) Yapabilirsin Rovel. Bunu başarabilirsin.

Rovel'ı tetikleyecek bir şeyin olması gerekiyordu. Sizce ne olabilirdi? Tabi ki Linda.. Rovel'a yaklaştı ve ''Seni Seviyorum Kurtadam'' dedi. 

Rovel'ın duyduğu sesi kafasında milyon kere yankılandı. Koşmaya başladı. Sokak tabelalarına bakıyordu. 200. sokak...201..202..203! Evet 203. Sokak! Cedric'in yaşadığı ilk deja vu! Hayaleti görebiliyordu. Çıkıp bedenine kavuşmak istiyordu ama orada haps olmuştu. Rovel hayalete doğru yaklaştı. Sakin olması gerekiyordu. Hayalet'in çıkardığı sesler bile Rovel'ın terlemesine sebep oluyordu. Göz göze geldiler. Kocaman Beyaz yaratık! Rovel'a doğru koştu. Kaçmaya başladı Rovel. Hayalet çok korkunç görünüyordu. Giderek daha çok yaklaşıyordu. 

Dış dünyada ise Herkes oturmuş Rovel'ın Cedric ile birlikte uyanmasını bekliyordu. Hayaletin Bedeni bütün Avcıları öldürmüştü. Ve Rashford'ların evine doğru geliyordu. Bütün kapıları ve penceleri kapattılar. Rashford evinde sakladığı tüfeği çıkarıp tetikte bekledi. Rovel'ın hızlı olması gerekiyordu. 

Rovel Cedric'in zihnindeydi. Ve kaçmaya devam ediyordu. Rashford Rovel'la iletişime geçmeye başladı:

Rashford) Hayaletten kaçma Rovel! Onu buraya getir! 

Rovel) Nasıl yapacağımı bilmiyorum. 

Rashford) Cedric'in zihninden dışarıya bir kapı aç. Hayaleti peşinden getir. Ve onu buraya fırlat.

Rovel) Kapıyı nasıl açacağım?

Rashford) Sadece düşün Rovel. Cedric ile ilk buluştuğunuz yere git. Veya birlikte yaşadığınız önemli bir hatıraya koş. 

Rovel düşündü. Cedric'in 11. yaş günü! Kendi evlerine doğru koşmaya başladı. 

Rovel) Siz o zaman yurt dışındaydınız.. Bizde Cedric'in doğum gününü Ailemle birlikte kutlamıştık. 

Rashford ağlamaklı bir şekilde Sandalyede oturan oğluna bakıyordu. Tüfeği aldı. Ve Hayaletin çıkacağı yere doğrultu. Çıktığı gibi vurup yıllardır avlanamayan Deja vu hayaletini avlıyacaktı. 

Rovel daha hızlı koştu. Kurt'a dönüştü. Kırmızı gözlerini parlattı. Ve kükredi. Eve çok yaklaşmıştı. Arkasına baktı. Hayalet onu takip ediyordu. Evin kapısının önüne gelince zıpladı. Hayalet Rovel'ın altından geçti. Evin kapısı açıldı ve Deja vu hayaleti sonunda dış dünyaya çıktı. Çıktı ama..Rashford'un tüfeğiyle karşılaştı. Deja Vu hayaletinin sonu orasıydı!

Bedeni ise kendi kendine yok oldu. Ve her şey günümüze dönüştü. Teknolojik aletler; eşyalar ve diğer birçok şey. Sonunda bu  savaş bitmişti. 

Ama bir sorun vardı. Rovel Cedric'in olduğu sokağa ilerledi. Cedric oradaydı. Sandalyede bağlanmış ve ağzı bantlanmıştı. Ağlıyordu. Rovel koştu ve herşeyi çözdü. Cedric'e sarıldı. Uyanamıyorlardı. Bir sorun vardı. Messia ile Rashford pençeyi Cedric'in elinden çıkarmaya çalıştılar ama Demirden bile daha çok ağırlaşmıştı. Kıpırdamıyordu. İletişim kesilmişti. Uyanmaları gerekiyordu. 

Bir çığlık odanın etrafını sardı! O kadar şiddetliydi ki Rovel gözlerini yerinden fırlayarak açtı. Laura Wesben geri dönmüştü. Çığlığıyla uyandırmıştı. Linda Rovel'a sarıldı. Herkes çok mutluydu. Ama Laura ağlıyordu..

Cedric Wocker yerde uzanıyordu. Kocaman bir sessizlik oluşmuştu. Kurt adamlar sadece Cedric'in kalp atışlarına odaklanmışlardı. Bu kadar yavaş atmaması gerekiyordu. Laura Cedric'in ellerini tuttu. Rovel yerde uzanan Cedric'in yanına çömeldi. Herkes Cedric'in etrafında durdu. Rashford çok korkuyordu. Cedric zorlansa bile konuşuyordu:

- Tatilden döndün demek.

+ Döndüm Cedric senin için döndüm!

Cedric bir elini Laura'nın yüzüne koymuştu. Rovel ''hadi kalk dostum'' dedi. Cedric gülümsedi: 

- Kalkamam dostum.. Bu sefer olmaz

+ Neden Cedric! dedi Ağlayarak. 

- Laura..Sana birşey anlatmam gerek. Ormanda ilk gördüğüm andan beri senin ne olduğunu araştırmaya başlamıştım. Sen bir peri'sin. Benim Perim'sin. Seni çok sevdim. Seni çok seviyorum. Seni son kez görebildiğim için çok şanslıyım. Sakın ama Sakın bu kasabadan ayrılma. Bu kasabanın sizlere ihtiyacı var. 

Rashford dayanamadı. Hastahaneyi aradı.

Rovel) Bay Rashford. Aramanıza gerek kalmadı.. 

Rashford) Ne?

Rovel) Cedric'in kalbi durdu!  

Herkes aynı anda Cedric Wocker için ağlıyordu. 

Bu tarif edilemez bir acıydı.

Süper Zeka'nın sonu böyle bitiyordu...  
▪3×15 | Sezon Final |





The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin