- JODDIE! JODDIE SAKİN OL TAMAM MI HERŞEY YOLUNA GİRECEK SAKİN OL!
- Rovel şuraya bakmalısın.
Rovel Cedric'i takip etti ve gösterdiği yöne doğru baktı. Bu Thomas'ın külleriydi. Laura eline tuttuğunda anlamıştı. Joddie'nin hıçkırarar ağlaması hiç bitmiyordu. Herkes çok üzgündü. Rovel kendisini suçlu hissediyordu. Onu bu işe o sokmuştu. Ve kendisini Alex'i öldürürse affetirebilirmiş gibi hissediyordu. Pençelerini çıkarıp gözlerini parlattı ve ormanın derinliklerine doğru koştu.
Herkes Rovel'a seslendi ama Rovel durmuyordu. O kadar hızlıydı ki bir kaç saniye içinde gözden kayboldu.
♤
Alex'in kokusunun peşinden gidiyordu. Rovel çok sinirliydi. Gözleri iyice koyulaşmıştı. Ve Alex'i sonunda görmüştü. Alex onu farketti ve oda gözlerini parlatıp pençelerini çıkardı. Birbirlerine doğru hızlıca koşuyorlardı. Biri kazanıcaktı ve biride ölücekti. Cristina da oradaydı ama Rovel'a saldırmaya çok korkuyordu. Çünkü her zamankinden daha korkunç ve daha cesur bir şekilde geliyordu Rovel. Alex bunu gördüğünde oda korku duyusunu yenememişti.
Rovel Alex'in midesine pençelerini sapladı. Ve sıra sıra yumruklarını Alex'in suratına geçiriyordu. Alex'in arkasına geçip kafasını koparmaya çalıştı. Alex içinde yaşadığı korku yüzünden Rovel'a yeniliyordu.
Rovel pençelerini son kez Alex'in boğazından geçirdi.
Alex yere düştü.
Yüzündeki kanlar Alex'i farklı biri haline getirmişti.
Ve kalp atışları artık ses vermiyordu.
Rovel oradan uzaklaştı.
Cristina gözyaşlarını tutamadı.
Ve Alex'in yanına çömelip hiçbirşey söylemeyerek sadece Alex'i izledi.
Alex Rodder ölmüştü.
#KanlıAyTutulması 🔴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Werewolf#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.