3 × 8. Bölüm

17 4 0
                                    

Rovel dağın en tepesine tırmanacaktı. Linda 'buna izin vermiyorum' dedi. Rovel Linda'ya dönüp: Geri geleceğim. Cedric'te yanımda olacak. dedi.

Linda başını öne eğdi ve Rovel Linda'nın alnından öptü: Herşey güzel olacak!

Messia Rovel'a dikkatli olması gerektiğini söyledi. Rovel üstündeki tişörtü çıkarttı. Siyah atletle kaldı. Dağın ilk bölgerinde kayalar olduğu için rahatlıkla gidebildi. Sonraki dik yokuş onu zorlayacaktı.

¤¤¤

Rovel elini taşların arasındaki boşluklara bırakıyordu. Diğer elinide bir sonraki boşluğu dolduracak şekilde yerleştiriyordu. Ayaklarıylada topukları havada kalacak şekilde taşlara basınç yapıyordu. Bunu her seferinde daha da hızlandırdı. Zirveye baktı ve sonra tırmanmaya devam etti. O kadar çok tırmanmıştı ki aşağıya baktığında beyaz bir sis bulutu görünüyordu.

Bir süre sonra yorulmuştu. Dayanacak gücünün kalmadığını fark etti. Sol ayağı kaymaya başladı. Gözlerini parlattı. Koyu kırmızı gözleri ona daha çok güç veriyordu. Yüzündeki teri silmek için bile vakti yoktu. Sağ kolu tırmanmadan dolayı kanamıştı. Çizikler oluşmuştu. Ama o dayanıcaktı. Cedric'in orada olduğunu biliyordu. En yakın arkadaşını kurtarmak zorundaydı.

¤¤¤

Rovel artık zirveye yaklaşmıştı. Hatta ulaşmıştı bile..Sol elini en tepeye attı. Kendisini kaldırdı ve zirveye çıkmayı başarmıştı.

Ayağa kalktı. Çok soğuktu çünkü bulundukları bölgenin en tepesindeydi. Arkasına döndü. Ve Doğup büyüdüğü Suidation Kasabasını ilk defa öyle bir açıdan görüyordu. Hiç görmediği güzellikleri yeni yeni fark ediyordu. Suidation'un komşu kasabaları bile oradan rahatlıkla görünebiliyordu. Rovel derin bir nefes aldı. Ve etrafina baktı. Yavaş yavaş yürüyordu. Soğuk ve tipiden dolayı titriyordu.

¤¤¤

Rovel Cedric diye bağırdıktan sonra...

- Boşuna Arama! diye bir ses duydu.

+ Sen kimsin? dedi Rovel.

Ve sağ tarafında beliren kocaman bir yaratık! Bu Deja Vu hayaletinin Muhafızıydı. En güçlü Muhafızdı.

Rovel onla dövüşmek zorunda olduğunu biliyordu. Pençelerini çıkardı ve gözlerini parlattı:

+ Senden korkmuyorum! Dedi.

▪3×8

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin