5 × 5. Bölüm

16 1 0
                                    

Rovel Cedric ile bir odada oturup son dönemde yaşananları anlattı. Onun zekasına ihtiyaçları vardı:

- Son bir savaş Cedric. Son kez hayatta kalmak için mücadele edeceğiz. Senin yardımına ihtiyacımız olacak.

- Rovel. Canım kardeşim. Bu savaş sadece senin veya ekipteki herhangi birinin değil. Hepimizin savaşı ve hep birlikte bu savaşı kazanacağız inan bana.

Rovel Cedric'e çok güveniyordu.

Artık herşey hazırdı.

Geriye sadece planı uygulamak kaldı.

Rovel sürüdeki herkese yapması gerekenleri anlatıyordu.

Sürü orman'a doğru hızlıca ilerliyordu. Thomas ve Joddie ağaçların arkasına saklandılar. Rovel, Laura ve Messia aynı yerde buluşup üçgen oluşturdular.

Ve Alex geldi.

Yanındaki Cristinaydı.

Rovel Alex'in gözlerine baktı.

İkiside öfkelerini yüzlerine yansıtmıştı.

Gözlerini parlattılar ve pençelerini çıkardılar.

Cristina Alex'in kulağına fısıldadı: 'Gitmeliyiz! Çok fazla kişiler.'

Alex bir anda duraksadı. Cristina haklıydı ve dönüp kaçmaya başladı.

Rovel peşinden koşmaya çalıştı ama Messia izin vermedi.

'Bırak kaçsınlar. Ne de olsa kasabadan kaçamayacaklar.'

Sonraki gün okul günüydü.

Cedric uzun zaman sonra geri dönmüştü. Ama artık okulda okuyabileceğini düşünmüyordu. Babası gibi o da bir avcı olmak istiyordu.

Alex ve Cristina okula gelmemişti.

Orman yolunda pusuda bekliyorlardı.

En zayıf halkayı yok etmeye çalışacaklardı. yani.. Thomas'ı!

5. Bölümün sonu

| | Thomas: Düşüncelerime sizde ortak olun. Belkide bu son günümdü. Ama herşey çok güzeldi. Kısa bir süre içinde katıldım bu ekibe ve hayatım tamamen değişti. Henüz yeni yeni alışıyorum herşeye. Ve Rovel bana çok fazla güven,ilham ve umut verdi. Ona çok teşekkür ediyorum. 

The World Of Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin