-R) Yemekler çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık Bayan Armanda.
-Susan) Afiyet olsun.
-Micheal) eee Rovel Ailen nerde ne yapıyorlar?
Linda öksürdü: Babacım, Rovel 3 ay önce babasını kaybetmişti.
-Micheal) aa. Özür dilerim Rovel bilmiyordum.
-R) Sorun değil efendim unutun gitsin.
-Micheal) Annen kasabada mı şuan?
-R) Yoo hayır. Tatil için arkadaşlarıyla yazlığa gitti.
-Susan) Ah. Bayan Samantha. Tanışmıştım geçen gün. çok harika bir kadındır. Tatilden döndüğünde selamımı söylersin artık.
-R) Söylerim efendim.
-Michael) Kızımı ve anneni nasıl buldun?
Rovel birden bire gelen bu soruyu hiç beklemiyordu. Nasıl cevaplayacağınıda bilmiyordu. Aslında çok basit bir cevabı vardı ama kendine güvenmiyordu. Saçma sapan şekilde cevaplamaktan korkuyordu. Dönüp Lindaya baktı. Linda gülümsedi.
Tam o sırada kapı çaldı. Rovel kapının çalmasıyla birlikte rahatladı. En azından sorudan kaçabilirdi.
Linda kapıyı açmaya gitti. Kısa süre sonra Rovel'a seslendi. Rovel kapıya geldi. Kapıdaki kişi Cedric'ti:
-C) Rovel gelsene iki dakika.
Linda siz konuşun diyip içeri gitti. Rovel Cedric'e ne oldu? diye sordu:
-C) Babamla tartıştım.
-R) Yine aynı mesele mi?
-C) Maleseff.-R) Sıkıntı yapma dostum düzelir. Al evimin anahtarları. Ben gelene kadar da uyuma. Dolapta atıştırabileceğin bazı şeyler var. Eğer aç isen onları yiyebilirsin.
-C) Saol Rovel. Görüşürüz.
-R) Görüşürüz. Uyumaa sakınn!
-C) Tamamm.¤¤¤
Cedric eve gelmişti. Anahtarları masanın üstüne bıraktı. Televizyonu açtı. Ardından mutfağa gitti. Dolaptaki cipsi bir kaseye doldurdu. İçeri geldi ve koltukta oturdu. Kumandayla kanalları değiştiriyordu. Çok uykusu vardı. Ama Rovel'ı beklemek zorundaydı. Çünkü Rovel'da anahtar yoktu. Gözlerini sadece 2 saniyeliğine kapatmıştı.
¤¤¤
Gözünü kapattı ve açtığında güneş ışığı yüzüne vuruyordu. Ve başka bir yerdeydi. Kendi evinde, Kendi yatağında. Kalktı. Ne oluyor? dedi.
İçerden babasının sesi geliyordu. Bunları daha önceden duymuştu. Babası taşınma konusunda kavga ediyordu. Cedric neler olduğunu anlamamıştı. Başı dönüyordu. Duvarlara dokunarak ilerledi. Oturma odasına geldiğinde babası çok sinirliydi. Cedric'e bağırdı. Cedric ise neler olduğunu hala anlamamıştı. Rovel'in evindeydi. Bir anda kendi evinde uyanmıştı. Uyandığı anı ve babasının söylediği herşeyi daha önceden duymuştu.
▪3×1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The World Of Wolf
Werewolf#23.06.2017 #28.07.2018 •Tamamlandı• . Kurtların dünyası. Rovel ve arkadaşlarının mücizevi macerası. Doğaüstü güçler ve yetenekler. Zorlu düşmanlarını alt etmeye çalışacak olan bir genç ve hikayesi.