Witam! Postanowiłam, że rozwieję Wasze wątpliwości i odpowiem na pytania, które dosyć często zadajecie mi na priv. To takie trochę fakty o mnie. Więc zaczynajmy!
1. Mam 14 lat (rocznik 2003).
2. Mam na imię Marta.
3. Mieszkam w Gdyni.
4. Mam kotkę.
5. Lubię ostre jedzenie.
6. Noszę okulary (wada na -4.5 na lewe i prawe oko).
7. Boję się luster. Chodzi tu bardziej o to, że boję się spoglądać w lustro np. w nocy, albo pod wieczór. Sama nie wiem, dlaczego.
8. Ulubione anime to SnK i Haikyuu.
9. Pomimo, że jem duuużo słodyczy i innych tego typu rzeczy, mam 12kg niedowagi. Moja lekarka mówi, że jak przytyję około 2kg, będzie dobrze, a tak duża nadwaga mi nie zagraża.
10. Lubię nawiązywać nowe znajomości.
11. Jestem uzależniona od telefonu (ups).
12. Kocham czarną herbatę i wszystkie kawy ❤.
13. Kocham czarny kolor.
14. Ulubiona liczba to 13, a czarne koty są the best.
15. Aktualnie zaczęłam Draw All Year Challenge. Pierwszy dzień z 365 za mną.
16. Ulubiony gatunek muzyki to k-pop.
17. Nie mam ulubionej piosenki.
18. Jestem realistką.
19. Rany na moim ciele długo się goją i zostawiają blizny. Jedną po ataku mojej kotki 4 lata temu mam do dziś.
20. Kocham fotografować, ale moje otoczenie nie pozwala mi na ładne ujęcia.
21. Jestem leworęczna.
22. Moja przygoda na wattpadzie zaczęła się tak: w google wpisałam "Levi x Reader opowiadanie", wyskoczyło mi ff na wattpadzie. Zainstalowałam i zaczęła się zabawa. Po pewnym czasie zauważyłam, że dużo jest książek z one shotami, i że dużo ludzi to nawet czyta. Więc postanowiłam, że spróbuję swojego szczęścia i tak oto tu jestem.
23. Gdy ktoś powie mi jakiś komplement, nie wiem co odpowiedzieć, więc po prostu mówię "Dziękuję".
24. Szybko się uczę.
25. Kocham siatkówkę.
Myślę, że to na tyle. Jeśli macie jakieś pytania, śmiało zadawajcie. Odpowiem na wszystkie.
Miłego dnia/wieczora 😅
CZYTASZ
One Shoty SnK *Zakończone ✔*
CasualeOne Shoty z SnK, przyjmuje w specjalnych rozdziałach *zazwyczaj tytuowanych ZAMÓWIENIA*. Mam nadzieję, że się spodoba ;) AHA, jeszcze jedno, nie piszę yaoi, yuri i lemonów. Po prostu nie umiem..