Már lassan 4 hónapja volt a bankett. Azt mondják, ha hosszabb ideig nem látod akit szeretsz, akkor két dolog történhet: vagy kiszeretsz belőle, vagy jobban megszereted.
Az én esetemben természetesen az utóbbi eshetőség valósult meg.
Rettenetesen hiányzott Yuuri. Korcsolyázni akartam vele. Beszélgetni akartam vele. Nevetni akartam vele. Csak vele akartam lenni.
Viszont ezalatt a 4 hónap alatt egyáltalán nem láttam Yuurit. Nem jött versenyekre. Nem csak azokra, amiken én is voltam. Egyáltalán nem vett részt semmilyen versenyen sem. Rengeteget kutattam utána, minden műkorcsolya bajnokságot megnéztem, de egyiken sem volt ott. Egyszerűen...eltűnt.
Számtalanszor átfutott a fejemen a gondolat, miszerint talán valami baja van. Mi van, ha lesérült? Mi van, ha valami komolyabb betegsége van?! Mi van, ha soha többet nem megy versenyekre? Mi van, ha soha többet nem látom??!
Talán nem túlzok, ha azt mondom, ez volt életem 4 legrosszabb hónapja. Persze, mások előtt tettettem, hogy nincs semmi bajom, próbáltam mosolyogni és nevetni, jártam a versenyekre, de belül...
...szenvedtem.
A Yuurivel való "dolgomról" egyedül egy embernek mertem beszélni. Chrisnek. Szerintem amúgy már rájött még azelőtt, hogy elmondtam volna neki. De ha nem is, szerintem előbb-utóbb észrevette volna. Ő a legjobb barátom, ő ismer a legjobban. Meg...igazából abban is reménykedtem, hogy...talán...talán...tudna nekem segíteni...
Mivel már április volt, javában készültem a GP-re. Volt 2 programom, amelyek közül nem tudtam választani. Az egyiknek az a neve, hogy Agape. A feltétlen szerelemről szól, tiszta és ártatlan. A másik ennek a szöges ellentéte. Eros. Ez...hogy is mondjam...a testi szerelem köré fonódik. Elég erotikus, szerintem a közönség női része imádni fogja.
Yakov mondta nekem még régebben, hogy mind az Agape-hoz, mind az Eros-hoz kell kötnöm egy személyt. Egy személyt, akire a fellépésem közben gondolok. Akinek ki akarom fejezni a szerelmem. Legyen az ártatlan vagy erotikus. Egy ideig érdeklődött, hogy kiket választottam mint Erosom és Agapem, de nem voltam hajlandó neki elmondani.
Gondolom, mondanom sem kell, hogy én mindkettőt egy emberhez kötöm.
Ez az ember pedig Katsuki Yuuri.
Egy késő délután éppen indultam a közeli jégpályára edzeni, amikor pittyegett a telefonom. Chris volt az.
Chris: [link]
Viktor: Chris...
Chris: Nézd meg a linket 😉
Viktor: Most indulok edzeni. Utána ráér?
Chris: NEM
Viktor: 😑😑
Chris: Nem fogod megbánni. De tényleg.
Viktor: Miért, mi van a linken?
Chris: Nem mondom meg. Azt akarom, hogy magadtól jöjj rá 😏
Viktor: OK pill.
Ha már megint valami szörföző borzos videót küldött át, nem állok jót magamért. Ő is indul a GP-n, akkor miért nem érti meg, hogy nekem edzenem kell?
Ráböktem a linkre. Hirtelen megnyílt a Youtube, de nem töltött még be teljesen a videó.
"Tudtam, hogy megint valami hülyeséget küldött át..." gondoltam, és meg akartam nyomni a visszagombot, amikor hirtelen betöltött a videó címe.
Japánul volt.
Szinte egyből Yuuri jutott az eszembe. Mi van, ha ez valami japán műkorcsolyaverseny, ahol ő is indult? Leültem a kanapémra, és úgy vártam, hogy betöltsön a videó. Makkachin is odafeküdt hozzám.
Amint elindult a videó, szinte megállt a szívem. Yuuri volt az. Korcsolyázott. Ráadásul az én programomra...Mi van, ha az utóbbi időben azért nem ment egyetlen versenyre sem, mert ezt gyakorolta? Mi van, ha ezzel akart nekem üzenni? Ez a program gyakorlatilag a szerelemről szól. Lehet, hogy ezzel akarja azt mondani, hogy szeretné, ha mellette maradnék? Lehet, hogy hiányzom neki? Lehet, hogy...ő is szeret engem?
Erre a gondolatra szinte felpattantam a kanapéról.
Viktor: Megnéztem.
Chris: Na? Mit szólsz hozzá? 😇
Viktor: Chris...
Chris: ??
Viktor: Költözök
Chris: Hova???
Viktor:
Viktor: Japánba