Miután megosztottam a "költözéses" tervemet Chris-szel, szinte azonnal felhívott. Mivel nem volt okom rá, hogy ne vegyem fel, fogadtam a hívását.
-MEGKERGÜLTÉL??! NEM KÖLTÖZHETSZ CSAK ÚGY JAPÁNBA, VIKTOR!!!!-üvöltötte Chris a telefonba, amitől kihagyott egy ütemet a szívem.
-Jézusom Chris, ne ordibálj már...-nevettem fel zavartan-és különben is, már elhatároztam, hogy megyek. Nem tudsz róla lebeszélni.
-Viktor...figyelj, én megértem, hogy most nagyon "bele vagy zúgva", de lehet, hogy...nem jó ötlet...mégis mit akarsz vele csinálni ha odaköltözöl??
-Edzeni fogom, hogy megnyerje az idei GPF-et. Tudom, hogy ez az álma.
-De mi lesz veled?? Ha kihagysz egy évet, odalesz a karriered és-
-Nem érdekel. Yuuri többet ér, mint a karrierem. Tényleg értékelem, hogy aggódsz értem, de nem tudsz lebeszélni arról, hogy Japánba költözzek.
-Csak nehogy megbánd, Viktor...
-Nem fogom. Ebben biztos vagyok.
-De ne érts félre. Örülök, hogy végre találtál valakit-mondta. Érezni lehetett a hangján, hogy mosolyog.
-Kívánj szerencsét!-nevettem fel.
Majd miután elköszöntünk egymástól, letettem.
Huh...ideje összepakolni a holmijaimat.
Mire minden cuccomat elcsomagoltam, nagyjából 3 óra telt el. Ezután felmentem a netre, és megnéztem, hogy mikor indul repülő Hasetsube. Tudtam, hogy ott lakik Yuuri, mivel a youtube videónál le volt írva. Meg is találtam a nekem való járatot, amihez még 5 órát kellett várnom. Bevallom, szívem szerint a videó megtekintése utám rögtön elindultam volna Yuurihez. De ha 4 hónapig tudtam várni, ebbe a pár órába már csak nem halok bele...remélem.
Viszont az indulásom előtt még várt rám egy feladat. Ez pedig nem volt más, mint beszélni Yakovval. Nem tudtam, mit fog hozzá szólni, hogy csak úgy fogom magam, és elmegyek Japánba edzeni egy idegent. Vagyis, csak számára idegen...
"Basszus, biztos le fogja üvölteni a fejemet." Gondoltam elkeseredetten. Nem akartam feldühíteni, hiszen annyi mindent köszönhetek neki. Viszont meg kellett tennem. Nem volt más választásom, annak érdekében, hogy Yuurivel lehessek. Úgyhogy írtam neki egy SMS-t.
Viktor: Yakov, beszélnem kell veled.
Egy ideig nem írt vissza, úgyhogy volt időm átgondolni, hogy pontosan mit is mondjak majd neki.
Yakov: Remélem arról akarsz beszélni, hogy miért nem jöttél edzésre
Ugh, tényleg. Eredetileg edzésre indultam volna, amikor Chris átküldte a videót...Hupsz.
Viktor: Nem, nem arról. Ez...fontosabb.
Yakov: Mit találtál ki már megint?!
Viktor: Inkább személyesen mondanám el...
Yakov: ...
Yakov: Ha megint valami hülyeséget vettél a fejedbe...
Mire megbeszéltem a "randevút" Yakovval, már be is sötétedett. Mivel nem volt sok időm a találkozóig, el is kezdtem szedelődzködni.
Egy pillanatra megálltam az ajtóban, visszanéztem, majd elmosolyodtam.
"Remélem, Yuurivel együtt fogok ide visszatérni" gondoltam.
Majd Makkachinnal együtt kiléptem az ajtón.