Ke Empat Puluh Dua

259 3 0
                                    

" Kuat minum "

Zeck merengus. Sial, perempuan ni lagi.  Farah mula melentokkan kepalanya ke bahu Zeck.

" I like your smell, Zeck " ujar Farah dengan suara seksi nya. Hum.. menggoda jugak Farah ni.

" Dengan siapa datang? Selalu bawak jantan tua. " kata Zeck selepas meneguk arak. Puas.

" Alone. Jantan-jantan tua tu I escort je. Duit bae. " kata Farah. Tangan Farah mula bermain-main di dada Zeck. Lets see.. kau main tak game aku, Zeck.

" Duit? Berbaloi ke tak? Jangan cakap jantan tua tapi duit ciput. "

Farah ketawa dengan kuat.
" Kau ni selalu pandang rendah kat orang eh? Jantan-jantan tua tu aku siasat dulu tau... haaa.. so.. memang berkepuk babe. Bak kata orang putih, you give a small matter, you get a big amount. " kata Farah sambil senyum menggoda. Zeck memandang Farah dengan tajam.

" Yeke? Kau ni bukannya boleh percaya." kata Zeck.

" You tau tak , Qi dah kawen. "

" Tau. Ni aku frust. Dia dah rembat Kasih dulu. Kau tak frust? Pujaan kau tu. Sanggup kau nak break aku pasal mamat tu"

Zeck mula menuang arak ke dalam gelas. Biarlah mabuk. Malas nak peduli! Farah yang duduk do sebelahnya mula memasang rancangannya.

" Whoa, tak payah la nak ungkit kisah lama. Sial tol lah! Buat apa nak frust? Budak siput memang layak kawen dengan perempuan malang. "

" Woah, boleh tahan kau, Farah. " kata Zeck yang mula mabuk. Farah mendekatkan badannya kepada Zeck. Zeck hanya membiarkan sahaja dengan perbuatan Farah.

" You high eh? Jom pergi apartment I.. nanti I drive your car" kata Farah.

" I ke you high.. free of charge? " kata Zeck. Tangan Farah mula bermain-main di celah paha Zeck. Joran dah masuk!!!

" Of course, anything for you bae. " bisik Farah.  Jari-jemari Farah makin liar membelai tubuh badan sasa Zeck. Zeck pula hanya membiarkan perbuatan Farah. Free beb!! Mana kau nak cari!?

Bisik hato Farah hanya dia sahaja yang tahu. Dah lama aku idamkan perasaan ini. Aku memang sayang Zeck! Cuma dia je buta selama ini! Aku srngaja break dia! Manatahu dia ajak aku return. Sekali tengok tak! So, biarlah kita sama-sama terperangkap ye, Zeck?

Dengan perlahan, Farah memberi ciuman yang penuh bererti di pipi Zeck.

############################

Dahla pening kepala sebab minum. Ni pulak makin pening sebab perempuan sial sebelah aku. Sengaja kau nak frame aku Farah!

" You paksa I, Zeck! I.. I tak rela tahu tak!? " menangis Farah teresak-esak. Aduh... menyesal pulak aku minum banyak. Dahlah member tak da! Bodohnya kau Zeck!!!

" Macam ni je la, encik, cik. Kami terpaksa bawa kamu berdua ke pejabat untuk di ijab kabulkan. Kalau tak, makin berleluasalah maksiat. "

" Tapi masalah nya tok, saya tak sedar! Entah-entah dia tipu! Tak nak saya tak nak! " jerit aku kuat. Gila! Nak kahwin dengan minah jahanam ni!

" What is this, Zeck!? What have you done!!!! "

And again, makin bertambahlah masalah aku. Siapa pulak inform kat mak aku!?

############################

" Kasih" panggil Qi. Muka Qi memang serius. Alamak... apa yang aku buat. Salah ke?

" Kenapa Qi? " kataku lembut. Yelah! Kalau jawap kasar, alamatnya bergaduh lah. Jangan main-maim dengan api, nanti makan diri!

" Pak Su aku call. Dia cakap aku kena jadi saksi"

Hikayatku dan HujanmuWhere stories live. Discover now