Elime bir avuç daha mısır alıp ağzıma attım. Yavaşca Kafamı yana çevirip Özgür'e bakındım. Filmi izliyordu.
"Hani bunu izlemek istemiyordun." Televizyondan gözlerini çekip bana çevirdi.
"Hani psikolojim için iyiydi?" Gülümseyen suratım asılırken bu sefer o gülmüştü.
"Bir daha birşey demeyeceğim sana." Koltukta biraz daha geriye yaslandı ve filme baktı.
"Kaç dakika sürecek acaba?" En sonunda dayanamayıp omuzuna yumruğumu geçirdim.
"Gıcıklık yapma." Diye homurdandım. Diğer eli ile kolunu ovalayıp gözlerini kısarak bana baktı.
"Bir an önce kas yapmalıyım." Kaşlarımı kaldırıp alayla güldüm.
"Bizimkilerin kasları var da ne oluyor sanki? Gio'yu bugün gördün. Yamulttum." Dedim elimi yumruk yaparak. Kaşlarını havaya kaldırdı. Zaten dipdibeydik ve bana uzanması hiç zor olmamıştı. Yumruk yaptığım elimi tutup yavaşça açtı.
"Beni yamultamazsın..." diye mırıldandı. Ardından parmaklarımı dudağına götürüp öpücük bıraktı. Kaşlarımı çatıp elimi ondan kurtardım.
"Görürsün." Diyerek filme baktım.
"Kızdın mı yoksa?" Alaylı sesi resmen beni kışkırtıyordu. Bir kaç saniye sonra omuzuma kafasını koymasıyla ona baktım. Hafifçe eğilip yüzünü gördüğümde filmi izliyordu. Tekrar ekrana bakıp filmi izlemeye çalıştım. Sadece çalıştım. Elini yavaşça karnımın üzerine bıraktığında nefes almayı bıraktım. Çok hızlı gitmiyor muyduk? Gözlerimi kırpıştırdım. Ne hızlısından bahsediyordum acaba? Sevgilimmiş gibi.
"Bitti." Diyip başını omuzumdan kaldırmasıyla ona döndüm. Burnumuz birbiriyle çarpıştığında yüzümü buruşturdum. Ama gözlerim gözlerine değdiği an da yine zorla yutkunmuştum. Dudaklarımı ıslatıp uzaklaştım ondan.
"Uyayalım o zaman?"
"Hemen mi?" Kafamı sallayıp ayağa kalktım. Özgür'ü sandalyesine oturtup oda da bıraktım. Kendi odama gidip yatağa baktım. En son yine Özgür yatmıştı zaten. Ben yine annemin odasında yatmak zorunda kalacaktım ve nasıl yapacaktım bilemiyordum. Odama bakıp ortalıkta olan şeyleri toplamaya başladım. Özgür'ün sandalyesinin sesini duyduğumda ona döndüm.
"Pıjamaları verecek misin?" Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı salladım.
"Artık benimlesin ve bazı haline alışmak zorundayım." Kafasını eğip bana bakış attı.
"Bence de." Gözlerimi kaçırıp odayı düzgün hale getirdikten sonra dolabımın kapaklarını açıp içinden onun ve benim pijamalarımı çıkardım. Onun önünde eğilip Pijamaları üzerine bıraktım. Ellerimi tişörtüne götürdüm.
"Neden hep tişört giyiyorsun?"
"İliklemeye üşeniyorum." Dudaklarım kıvrıldı.
"Gömlek iliklemeye üşenen adam kas yapacak. Şok! Şok! Şok!" O da güldü.
"İyi. Ne de olsa ev arkadaşımsın. İliklememde yardımcı olursun diye düşünüyorum." Omuz silktim.
"Ederim." Gözlerim vücuduna takıldığında fazla oyalanmıştım. Kas yapacağım diyordu ama idare eden bir vücudu vardı.
"Özgür..." Bakışlarımı ona çevirdim. Gözünü kırpmadan bana baktı. "Senin vücudun ilk zamanlar böyle değildi sanki. Şimdi daha iyi."
"Yüzeceğimiz zaman iyi dikkat etmişsin."dedi sırıtarak. Gözlerimi devirdim.
"Benimle uğraşmak zevkli galiba. " Dudaklarıma biraz bakındıktan sonra tekrar gözlerime baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR
Romance"O da mutlu değil bu halinden. Sen onun yerinde olsan mutlu olabilecek miydin?" Annem derin bir iç çekti. "Tabii ki mutlu olmazdım. Metin... Ben diyorum ki; bir yardımcı tutalım. Böyle engellilerle ilgilenen kişiler var ya... İlgilenir, ilaçlarını...