26.BÖLÜM | VEDA

17K 1K 55
                                    

"Özgür? Seni şu şortlarından da alayım mı?" Bekleyip ses gelmediğinde gözlerimi devirdim. Hayır demekti. Bavula son kez göz attıktan sonra evde olan bavula iyice bakındım. Derin bir nefes alıp hızlıca iç çamaşırları elime alip diğer bavulun görmediğim bir yerine tıktım. Sanırım şimdi tamamdı. Fermuarını kapattıktan sonra ayağa kalkıp odamdan çıktım. Oturma odasına girdiğimde telefonuyla uğraşıyordu. Yanına yaklaşıp telefonu çektim ve koltuğun üzerine bıraktım.

"Yarın gideceksin. Biraz vakit geçirelim." Kaşları kalkarken alayla güldü. Gözlerimi kırpıştırıp bir adım geri attım.

"O anlamda demedim." Yüzündeki ifadeyi bozmayıp dudağını yaladı.

"Desen de demesen de tutkulu bir vedalaşma bizi bekliyor." Dedi kafasını eğerken. Gözlerimi kaçırıp masanın üzerinde olan telefonumu elime aldım.

"Gio'yu arayımda haber vereyim. Buraya gelsinler."

"Biz oraya gitsek." Az önceki şeyin kapandığına sevinmiştim.

"Hava çok sıcak. Bırak onlar çeksinler yolu." Dedim ona dönerek. Kahkaha attıktan sonra bakışlarını uzaktan bana odakladi.

"Ne zamandan  beri bu kadar bencilsin?" Kaşlarımı kaldırdım.

"Bencil mi? Seni ve kendimi düşündüm. Sen o sıcağı çekmek istiyor musun cidden?" Gülerek  kafasını salladığında bende gülümsedim. Gio'nun numarasını tuşladıktan sonra kulağıma götürdüm. Ayni zamanda Özgür'le konuşmaya devam ettim.

"Niye oraya gitmek istedin?"

"Gitmeden dövmemi yaptırmak istiyorum."  Şaşırarak ona baktım.

"Düşündün mü? Ne yaptıracaksın?" Dudaklarını ısırdı.

"Görürsün."

"Alo?" Dikkatimi  telefonu açan Gio'ya vermek zorunda kaldım.

"Ne yapıyorsunuz?"

"Hiç. Bizim grup bende. Öyle dans videolarını araştırıyoruz. Siz?"

"Biz de evdeyiz." Gözlerimi Özgür'den çekmeden konuşmaya devam ettim. "Yarın sabah Özgür tedavi için yurtdışına çıkıyor. Bugün bende toplanalım olur mu?"

"Yurtdışı nereden çıktı? " Alnımı kaşıdım.

"Uzun hikaye. " Aslında değildi ama üşeniyordum. "Siz gelecek misiniz?"

"Sorman hata kızım. Kardeşimizle vedalaşacağız." Sırıttım.

"Peki kardeşin ve ben bekliyorum sizi."

"Tamam prenses." Diye güldü telefonun arkasından.

"Gio, bu arada dövme yapmak için kullandığın aleti buraya getirebiliyor musun? Özgür istiyor."

"Tamam hallettim say." Dedikten sonra telefonu suratıma kapattı. Bu hareketine göz devirirken telefonu masaya bıraktım.

"Gelecekler. Bende birşeyler hazırlayım." Diyerek odaya çıktığımds peşimden o da geliyordu. Mutfağa girip kek için malzemleri bir araya getirmeye başladım.

"Ne yapacaksın?"

"Kek. Sever misin?" Dudaklarını büktü.

"Tatlıyı sevmediğimi söylemiştim." Kafamı sallarken şeker ile yumurtayı çırpmaya başladım.

"O Hakan denen kişiyle de samimi olma." Diye lafa başladığında mikseri durdurup ona baktım.

"Arkadaşımız. En önemlisi yarışmada partnerimiz. İstemesemde olmak zorundayım."

ÖZGÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin