"Kiminle konuştun öyle ilgili ilgili?" Kollarımı göğüsümde doladım.
"Hakan'la." Kaşlarını çatarken yumruğunu daha fazla sıktı.
"Neden?"
"Hastaydı. Evine gittim. İlgilendim, geldim. Merak etmiş." Gözlerini kapatıp bekledi. İlk defa uzun sürmüştü. Birkaç dakika sonra gözlerini açıp tekrar bana baktı.
"Eve gidelim." Dedi sert bir tonla. Dudaklarımı ıslatıp ayağa kalktım. Gio'da ayağa kalkıp Özgür'e oturması için yardım etti.
☆
Pijamamı giyip odadan çıktım. Oturma odasına geçtim. Özgür boş boş duvara bakıyordu. Boğazımı temizlediğimde dikkatini bana verdi.
"Yatırayım seni." Kafasını ağır ağır salladığında arkasına geçtim. Odaya götürüp benden destek alarak yatağa oturtturdum. Ben söylemeden tişörtünü üzerinden çıkarttığında yutkunarak elimi eşofmanın beline getirdim. Bacaklarından Sıyırıp yere bıraktım. Elime pijamalarını alıp ona döndüğümde kolumdan tuttu ve yatağa çekti. Ağzımdan bir çığlık kaçtığında yutkundum. Sessiz günün ardından birşey çıkacağı belliydi. Yavaşça üzerime doğru çıkıp ellerini iki yanıma koydu. Dudaklarını boynumun açık kalan yerine bastırıp geri çekildi.
"Hakan'la ilgilendin demek. Beni de çok ihmal ettin bugün. Benimle de ilgilenmelisin." Dedi gözleri dudaklarıma kayarken. Ellerimi göğüsüne koyup ittirmeye çalışırken vücudunu vücuduma bastırdığında içimde bir kıpırtı oluştu.
"Benden kaçma Eylül. " dedi fısıldayarak.
"Kaçmıyorum. " diye karşılık verdiğimde dudaklarını boynuma sürttü. Kendimden geçtiğimde itmek için kullandığim elimi ensesine götürdüm. Anında dudaklarını dudaklarıma bastırırken sabah ona karşı koyduğum mesafeyi saniyeler içinde unutup karşılık vermeye başladım. Iki elimi de ensesine yerleştirip saçlarını çekiştirirken hırıltılar çıkararak öpmeye devam ediyordu.
Tekrar dudaklarını benden çektiğinde gözlerimin içine baktı.
"Onun yanına asla yalnız gitmeyeceksin." Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı sallarken gülümsedi. Boşta olan diğer elini atletimin eteklerine getirip yavaşça üzerimden sıyırmaya başladığında ellerimi ensesinden çektim.
"Dur." Diye mırıldanırken belimi okşayan eli dikkatimi dağıtıyordu.
"İhtiyacımız var." Diye mırıldandığında atletimin eteklerini bırakıp askından çekiştirdi ve aşağıya indirdi.
Tahrik ediyordu beni!
Yavaş yavaş ıslak öpücükler bırakırken eli rahat durmayıp bacağıma doğru yaklaştığında geri çekilmeye çalıştım. Bu hamlemden sonra elini tekrar belime çıkartıp öpücüklerine devam etti. Ellerimi tekrar ensesine götürdüğümde dudaklarıma tekrar uzandı.
Üzerimden yavaşça kalktığında kendini yastığa bıraktı.
"Yanıma gel." Diye mırıldandığında derin bir nefes alıp yanındaki diğer yastığa kafamı koydum. Kafamı çıplak göğüsünde bastırarak beni sarmaladı.
"İyi geceler güzelim." Son kelimesi kalbime ok gibi saplanırken cevap veremedim. Dilim tutulmuştu. Boşta duran elimi tutup göğüsüne koydu ve tekrar bana sarıldı.
"Bir an önce yürümek istiyorum." Diye fısıldadı. Bir kaç saniye sonra tekrar devam etti. "Seni delirtmek istiyorum. " dediğinde gözlerimi kapattım. Özgür'le bütün sınırlarımı yok etmiştim.
☆
Gözlerimi araladığımda her zamanki gibi uyanmamıştım. Çıplak göğüsünden kafamı kaldırıp ona baktım. Çok güzel uyuyordu. Kafamı tekrar koyup gülümsedim. Bu sefer yanlıştı demeyecektim. İşaret parmağımı göğüsün üzerine değdirip daireler çizmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR
Romance"O da mutlu değil bu halinden. Sen onun yerinde olsan mutlu olabilecek miydin?" Annem derin bir iç çekti. "Tabii ki mutlu olmazdım. Metin... Ben diyorum ki; bir yardımcı tutalım. Böyle engellilerle ilgilenen kişiler var ya... İlgilenir, ilaçlarını...