🍂Bölüme başladıktan sonra dans sahnesinde lütfen videoyu izleyin. Hayal ettiğim sahne kesinlikle o'dur. Sizinde izlerken keyif alacağınıza inanıyorum. Final sonu notumu da okumayı unutmayın.🍂"Eylül!" Gözlerime kısarak Cem'e baktım. Telefonun ekranını bana çevirdiğinde Özgür'ün de bakışı bize çevrilmişti.
"Bu çocuk bir aralar sana aşk itirafı yapan çocuk değil mi?" Gözlerimi birkaç saniye kapattıktan sonra geri açtım. Kimse görmeden kolunu cimciklediğimde abartılı bir şekilde sesi odada yankılandı.
"Kolumu kopardın!" Dişlerimi sıktım.
"Dilin kopsaydı!"
"Hangi çocukmuş?" Sesimizi kesen Özgür'ün sorusu olmuştu.
"Abi benim burada etim koptu sen hangi çocuk diyorsun? Hem sana ne?" Herkes şaşkınca Cem'e bakarken, Cem'in ağzı yavaşça açılmaya başladı. Zoraki gülümserken eliyle ağzını kapattı.
"Siz sevgiliydiniz değil mi? Unutmuşum." Özgür koltuğundan kalktıktan sonra bize doğru adım atıp ekranı kapanmayan telefonu eline aldı. Ekrandaki resmi izlerken Cem'e bakmaya başladım. Bakışlarımdan rahatsız olduğunda yanımdan sessizce kalkıp Sezer ve Sinan'ın yanına oturdu.
"Sevgili oldunuz mu?" Derin bir nefes alıp Özgür'e baktım.
"İlk sevgilimsin."
"Şanslısın. Ben daha yakışıklıyım." Gözlerimi devirip gülerken telefonu Cem'e uzattı.
"Karşılaşıyor musun onunla?"
"Hayır. Eski biri zaten." Kafasını sallarken elimi tutup kafasını omuzuma yasladı. Naz keyifle bizi izlerken gözlerimi kaçırıp gülümsedim.
"Arkadaşlar..." Gio'nun keyifsiz sesi kulaklarımı doldurduğunda bakışlarımı ona çevirdim. "Yarın iyi olacak değil mi?" Kaşlarım çatılırken Utku, Gio'nun omuzuna sertçe vurdu.
"Burada hepimiz bu cümleyi kurabiliriz. Ama sen değil kardeşim. Tabii ki güzel olacak."
"Hem birinci olamasakta dansımızı birçok kişiye gösterme fırsatımız olacak." Diyerek devam etti Sezer.
"Yani çaktırmamaya çalışıyorum ama bende gerginim." Dedi Damla.
"Ben hiç gergin değilim." Diyen Özgür'e bakışlar dönmüştü şimdi. Herkese bakış attıktan sonra omuzlarını silkip yanağıma öpücük kondurdu. "Sizin de böyle güzel, yetenekli sevgiliniz olsa anlardınız beni. Ama olmadığı için gerginsiniz işte. " keyifle gülümserken dudaklarıma uzandığında bir anda uzaklaştım. Herkes Özgür'e kahkaha atarken ben de omuz silktim.
"Ben de yakışıklı, yetenekli bir sevgilim olduğu için bu kadar rahatım galiba." Diyip bu sefer ben yanağına öpücük kondurdum.
"Abi olan var olmayan var. Git ötede sevin birbirinizi." Diye söylendi Cem. Herkesin keyfi yerine gelirken Özgür'ün telefonu çalmıştı. Cebinden çıkarıp ekrana baktıktan sonra aramayı cevaplayıp kulağına götürdü.
"Efendim baba?" Birkaç dakika konuştuktan sonra telefonu kapattı.
"Yarışma yerinin adresini soruyor." Kaşlarımı kaldırdım.
"Gelecekler miymiş yani?" Kafasını olumlu bir şekilde salladıktan sonra ayağa kalktı ve elini bana uzattı.
"Biz kalkalım. Bugün hepimizin dinlenmesi gerekiyor." Dudaklarımı birbirine bastırırken Özgür'ün elini tutup beni çekmesine izin verdim.
"Sabah mesajlarımla hepinizi rahatsız edebilirim." Dedim sırıtarak. Sezer gözlerini devirirken Cem kulaklarını kapattı. Gözlerimi kısarak başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR
Romance"O da mutlu değil bu halinden. Sen onun yerinde olsan mutlu olabilecek miydin?" Annem derin bir iç çekti. "Tabii ki mutlu olmazdım. Metin... Ben diyorum ki; bir yardımcı tutalım. Böyle engellilerle ilgilenen kişiler var ya... İlgilenir, ilaçlarını...