p.o.v Niall
Na 3 uur zwemmen ben ik er klaar mee. Ik moet vanavond ook nog oefenen met de jongens. Eigenlijk heb ik er zo geen zin in. Ik wil gewoon gezellig met Sofie Jade in mijn armen op de bank gaan liggen, lekker lui wezen. Maar ik heb niet veel keus. We moeten wel.
Ik droog Sofie af en kleed haar dan om. Hetzelfde doe ik bij mezelf. Samen lopen we naar buiten waar de auto van Emma al staat. Samen stappen we in de auto en rijden we naar huis. Daar aangekomen stappen we uit.
Emma begint aan het eten terwijl ik andere kleren aan doe. Ik had nog gewoon mijn zwembroek aan. Ik pak wat kleren en trek die aan waarna ik naar beneden loop waar alles al naar eten ruikt. Ik besef me nu pas wat voor een honger ik heb. Samen met de andere ga ik aan tafel zitten waar we beginnen met eten. Na het eten hoor ik een toeter. Ik kijk uit het raam en zie Louis zijn auto staan. Hij mag al auto rijden.
Ik neem afscheid van de rest en loop snel naar de auto waar de rest al in zit. We rijden door naar de studio waar we beginnen aan het oefen van ons liedje. Na dat we dat hebben gedaan is het al 9 uur. Tijd om naar huis te gaan. We nemen afscheid van elkaar en iedereen stapt in een andere auto. We wonen best wel ver van elkaar af. Na een lange autorit van 2 uur kom ik thuis aan.
Ik ben zo moe. Niet dat het te laat is maar ik heb vandaag gewoon veel gedaan. Ik pak mijn spullen en loop naar binnen waar Emma al staat. 'hee lieverd. Hoe was het' vraagt ze zodra ze mij ziet. 'het ging super goed. En het was leuk. Maar nu ben ik wel echt moe' antwoord ik. 'ga dan maar lekker slapen' zegt Emma. Ik knik, geef haar een knuffel en loop naar boven.
Boven aangekomen kleed ik me om, poets mijn tanden en ga ik in bed liggen waar ik al snel ik slaap val.
Er gaan 6 dagen voorbij. Vandaag beginnen de live-shows van de x factor. Ik ben zo nerveus. Er zijn veel goede mensen bij. Het is een kleine kans dat we door gaan. En ik weet niet of ze mij goed vinden. Eigenlijk of ze ons goed vinden. Op dit moment is het half 8.
We hebben de generale net gehad. Nu moet ik nog een uur wachten en dan begint het. Op dit moment ben ik backstage met Jade en Sofie aan het spelen. Emma zit ook in deze ruimte een boek te lezen. Jade en Sofie liggen op de grond omdat ik ze aan het kietelen ben. Het ziet er echt schattig uit. 'Niall stoppen' zegt Sofie lachend.
Ik stop met kietelen en beide staan ze snel op. Emma, Jade en Sofie mogen hier tot het einde blijven zitten. En als ze in de zaal willen zitten mag dat ook. Maar ze willen liever backstage gaan zitten.
Ik vind het niet erg. Ik verveel me nu iniedergeval niet. De jongens komen met zijn 4e mijn kamer binnen gestormd. Gelijk kijken Sofie en Jade geschrokken naar de deur. 'rustig maar. Het zijn de jongens' kalmeer ik ze. Beide kruipen ze naar me toe waarna ze op mijn schoot komen zitten en zich goed tegen mij aan drukken.
Ze zijn niet perse bang voor de jongens maar wel geschrokken van hoe ze binnen komen. 'Niall. We kwamen vragen of je met ons mee wat ijsjes ging halen hier aan het recreatiemeer' vraagt Liam. 'mogen Sofie en Jade ook mee' vraag ik aan ze. 'natuurlijk. En als Emma mee wil mag dat ook' zegt Louis. 'nee. Ik blijf wel hier. Gaan jullie maar' zegt Emma. We knikken en met zijn 7e lopen we naar de garderobe waar ik onze jassen pak.
Daarna lopen we weer terug naar de jongens en gaan we met zijn alle naar het meer. Onderweg is het heel gezellig. Alleen is het wel een kwartier lopen. Na 10 minuten kan Jade echt niet meer. Ik vind het knap hoelang ze het heeft vol gehouden. Ik til haar op. Maar ook Sofie is uitgeput. Louis tilt Sofie op en rent naar het meer. Hij pakt Sofie zo dat ze boven Louis zijn hoofd zweeft als een vliegtuig.
Sofie vind het echt heel erg grappig. Louis is wel echt goed met kinderen omdat hij zelf echt veel zusjes heeft. Ik denk toch dat ik hem het meest vertrouw met Jade en Sofie. Niet dat ik de rest niet vertrouw, maar hem het meest. Na nog een paar minuten gelopen te hebben komen we eindelijk aan bij het meer. Jade is in slaap gevallen in mijn armen. Echt super schattig. Het is voor haar ook wel echt heel erg laat.
Normaal ligt ze er al 2 uur in, En nu heeft ze ook nog 10 minuten gelopen. Ik vind het een hele prestatie van haar. We lopen naar de ijskraan en iedereen besteld wat ijs. De meeste hebben 3 bolletjes. Behalve Sofie. Die heeft er 2 omdat ze het anders niet op kon. Jade is ook weer wakker geworden en die heeft een ijsje met 1 bolletje. Die kan ook niet meer op. Al likkend aan ons ijsje lopen we weer terug naar het gebouw.
Daar aangekomen heeft iedereen zijn ijsje al op. Alleen zijn we servetten vergeten. En bij Jade en Sofie zit het hele gezicht onder. Het ziet er wel grappig uit. We lopen het gebouw in naar mijn kamer. Zodra ik de deur open doe kijkt Emma gelijk onze kant op en grinnikt.
Ze doet anders. Ik zie aan haar dat er iets is. Normaal is ze echt vrolijk en dat heeft ze nu echt niet. 'ijs eten is ook een kunst' zegt ze. Ik grinnik en pak wat doekjes die ik hier zag liggen. Ik doe bij beide hun mond af en daarna gaan we nog even op de bank zitten waar Jade gelijk weer in slaap valt. De zenuwen beginnen nu wel echt te komen.
JE LEEST
I protect you ✔
FanfictionNiall is een doodnormale jongen. alleen zijn ouders hebben een speciale manier van opvoeden. Niall is 13 en heeft een klein zusje gekregen. maar zijn ouders verzorgen haar niet. Niall doet al het werkt terwijl zijn ouders haar slaan. na een jaar zeg...