Medya'da Burçin var :) oy ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar ;)
Ne kadardır böyle yatıyorum bilmiyorum ama gözlerimi açtığımda kendi yatağımda yatıyordum. İçeriden mırıltı halinde sesler geliyordu. Yavaşça doğruldum kendimi gayet iyi hissediyordum. En son yaşadığım sahne tekrar canlandı beynimde. Dengesiz adam bana ne demişti ya öyle… Ben bununla nasıl yaşadım koskoca bir yıl o aylarımı nasıl heba ettim ona… İyi ki iç yüzünü her şey çok geç olmadan görmüş oldum. Allahım Suat’ın o yumruğu nasıl attığını gördüğümde Hasan’a acımadım dersem yalan olur. Bir yanım keyif dağlarımın en tepesinde dans ediyordu.
İçeride ne konuştuklarını merak etmeye başlamıştım. Yavaşçacık odadan çıktım ve onları dinlemek için hemen kendimi göstermedim. Rüya benim Arda’yla neler yaptığımı anlatıyordu. Ara sıra da gülüşüyorlardı galiba beni rahatsız etmemek için sessizlerdi. Her şey iyiydi de bu beni neden birden rahatsız hissettirdi ki… Saçmalıyordum işte yine… Üzerime çeki düzen verip içeriye geçtim. Gördüğüm sahne içimi daraltmıştı.
Büyük koltukta birbirlerine dönerek oturmuşlardı. Tamam, aralarında bir kişilik boşluk vardı ama yüz yüze bu kadar ne bileyim offf… Boş verip yalandan gülümsemeye çalıştım ama bu zorlamadan yanaklarım on saniyeden fazla dayanamadı. Beni gören Rüya hemen ayağa kalkarak yanıma gelip sarıldı
“ Canım nasılsın? Çok korkuttun beni”
Bana sarılan Rüya’nın omuzlarının üzerinden gözlerim Suat’a kaydı. Gözlerinden ne düşündüğü belli olmuyordu. Rüya’yı kendimden uzaklaştırarak
“ Abartma biliyorsun neden olduğunu. Bak iyiyim şimdi”
“ Kana dayanamadığını ben biliyordum ama Suat’ın ödü koptu. Çok endişelendi senin için, ısrar etti hastaneye gitmemiz için valla zor ikna ettim. Kana karşı bu kadar hassas olduğuna inanamadı” derken kıkırdamaya başladı.
Duvardaki saate kaydı gözlerim olamaz ben neredeyse bir saattir baygın mıydım?. Tabi gece ki stresimi böylece de atmış oldum. Suat’a dönerek
“ Senin işlerin yok muydu? Neden hala evdesin? Avukat beyle görüşmene geç kalmışsın bile” dedim.
Duruşunu hiç bozmadan başımdan ayaklarıma kadar baktı önce çok rahatsız olmuştum bu incelemeden
“ Seni evde tek bırakıp gideceğimi düşünmedin değil mi?”
“ Neden ki?”
“ Burçin bu adam biz buradan gidene kadar senin peşini bırakmayacak bende bunun için seni yalnız bırakmayacağım”
“ Bu söylediğin çok saçma Hasan’ın böyle bir şey yapacağını düşünmüyorum. Hem her yerde benimle olamazsın bu çok anlamsız.”
Bizi şaşkın şaşkın izleyen Rüya’ya dönüp
“Canım ben üzerimi değiştireyim çıkalım da işlerimi halletmeye başlayayım” dedim ve cevap beklemeden odadan çıkıp üzerimi değiştirdim. Saçlarımı da tepemde dağınık bir topuz yaptım ve yanlarına geri döndüm.
“ Rüya, ben hazırım hadi çıkalım”
Eline çantasını alan Rüya bana neden böyle dövecekmiş gibi bakıyordu anlamıyorum
“ Burçin aslında önce konuşmalıyız. Bak Hasan’ı buradan çıkarmamız çok kolay olmadı. Onu gitmesi için zorlarken seni gerekirse kaçıracağından bahsetti. Hatta defalarca bağırdı bütün sokakta. Ben ona güvenmiyorum. Lütfen Suat’ı dinle olur mu?”
Ciddi bir anlamamazlıkla dinliyordum onu dedikleri bana çok değişik geliyordu. Bu cümleler hiç ona göre değildi. Suat’a dönerek
“ Bunları Rüya’ya söylemesini sen mi söyledin?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER YARIM
RomanceKafamı dayadığım camdan yola bakarken birden içime oturdu geçmişim.. Çok değil bir sene öncesinde nasılda bambaşkaydı her şey… Sevdiklerime veda etmek zorunda kalmış Arda’mla baş başa kalmıştık.. Şimdi her şeyden habersiz yepyeni bir dünyanın kollar...