MERHABA ARKADAŞLAR YENİ KİTAP KAPAĞINI BEĞENDİNİZ Mİ? FİKİRLERE AÇIĞIM YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER...
Telefonun rehberine girip yakın arkadaşlarımdan olan Rüya’yı aradım. Telefon ilk çalışta açılmıştı.
“ Burçin neredesin sen Allah aşkına?” Kıkırdayarak cevap verdim
“ Çok mu özledin beni?”
“ Deli misin tabi ki, çok merak ettim”
“ Canım olanları sana geldiğimde teker teker anlatırım. Ben İstanbul’daydım ama yoldayım şimdi Rize’ye geliyorum”
“ Hadi canım, benim neden haberim yok. İki gün yaylaya gidiyorum ve döndüğümde seni bulamıyorum. Beni böyle merakta bırakmanı ödeyeceksin. Telefonlarıma da bakmadın zaten. Arda nasıl?”
Derin bir nefes alarak “ Arda’nın ailesi varmış Rüya ve ben onlara velayetlerini vermek için geliyorum Rize’ye”
Öyle bir çığlık attı ki telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Bu hareketime kayıtsızlıkla baktı Suat.
“ Rüya, dur dinle ben Arda’dan ayrılmıyorum. Onunla beraber İstanbul’a yerleşiyorum.”
“ Burçin inanamıyorum neler yaşıyorsun yavrum sen yaa ve ben yanında olamadım çok özür dilerim”
“ Hayır, bebeğim ne özür dilemesi kızarım bak. Hem artık okul zamanları ayıramayacak bizi İstanbul’da da görüşebileceğiz.”
“ Sen okul mevzusunu ne yaptın peki?”
“ Bu konuyu düşünmem için henüz zaman yok bakalım şimdi daha önceliklerim var. Ayrıca sana bir haberim var”
Resmen Suat’a dönerek konuşmaya başladım
“ Beni bugün kim aradı bil bakalım”
“ Şaka yapıyorsun!”
Gülerek “ Hayır yapmıyorum” dedim
“ Ne dedi?”
“ Benimle tekrar görüşmek istediğini söyledi ve ben de olur dedim”
Suat bana öyle bir baktı ki bir an keşke demeseydim diye düşündüm ama sadece bir an… Gülümseyerek
“ Ee gelince görüşeceğim bakalım ne diyecek?”
“ Ne zaman varıyorsun? Bu arada Hangi otobüstesin seni karşılayayım canım”
“ Yok Rüyacım ben otobüste değilim. Patronumla geliyorum, şu an onun arabasında yolculuk yapıyoruz.”
“ Patron derken”
“ Arda’nın ailesinden Suat Bey ( Bey kelimesini bastırarak söylemiştim) benim patronum oluyor. Kendisinin de işleri var velayetle ilgili beraber geliyoruz. Sen hiç zahmet etme yarın görüşürüz o zaman tamam mı canım?”
“ Tamam, canım sabah sendeyim o halde öpüyorum. Patronuna da selamlar”
Telefonu kapatıp Suat’a “ Arkadaşım Rüya’nın sana selamı var” dedim ama aldığım tek cevap çene kaslarının seğirmesiydi ve bu da benim zaferimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER YARIM
RomanceKafamı dayadığım camdan yola bakarken birden içime oturdu geçmişim.. Çok değil bir sene öncesinde nasılda bambaşkaydı her şey… Sevdiklerime veda etmek zorunda kalmış Arda’mla baş başa kalmıştık.. Şimdi her şeyden habersiz yepyeni bir dünyanın kollar...