15. BÖLÜM

25.7K 1.3K 35
                                    

Medyada Suat var :) Oylarınızı bekliyorum arkadaşlar ;)

Ağzım açık bakakalmıştım. Sinirlenmek ne kelime deli gibi kudurup avazımın çıktığı kadar bağırmak istiyordum ben şu an karşımda yarı çıplak olan adama… Ne yaptığımın farkında olmadan yerimden kalktım. Şaşkın gözlerle bir bana bir Suat’a bakan Rüya’ya

 “ Bir dakika hemen geliyoruz” dedim ve sinirimden aldığım cesaretle Suat’ın yanına gidip onun bana yaptığı gibi kolundan tutarak kaldığı eski odama soktum. Odanın ortasına kadar getirip kolunu bıraktım ve kapatmayı unuttuğum kapıyı dönüp kapattım. Ona tekrar döndüğümde gözlerinde gördüğüm ışıltı beni daha da sinirlendirdi.

“ Sen ne yapmaya çalışıyorsun lütfen söyler misin?”

Umursamazlıkla omuzlarını kaldırıp indirdi. Dudaklarını bükerek ( ah hadi ama şu an seni tatlı bulmam değil sinirli kalmam gerek)

“ Ne yapıyormuşum?” dedi ya uyuz işte uyuz

“ Sana buranın benim evim olduğunu hatırlatırım ve burada benim kurallarım geçerli. Onun için senin burada yarı çıplak gezmemeni söylemiştim. ( Ve bunları konuşurken sağlam bir iradeyle sadece yüzüne bakıyordum)

Bakışlarında birden başka bir ışıltı gördüğüme yemin edebilirdim. Dudaklarındaysa durumdan hoşnut olduğunun göstergesi çarpık bir gülüş vardı. Bana hiçbir şey söylemeden arkasını dönüp yatağın üzerindeki küçük havluyu alıp saçlarını kurulamaya başladı. Her hareketinde oynayan kaslarına bakarak sıkılı dişlerimin arasından konuştum

“ Beni anladığını ümit ediyorum” dedim. Ama arkasının dönük oluşu daha da öfkelenmeme sebep oluyordu. Arkamı dönüp çıkacağım sırada gayet sakin ses tonunu duydum

“ Kurallarına uyabilirim Burçin, bu hiç zor olmaz emin ol ama..”

Ona dönmeden olduğum yerden

“ Ama” dedim soru sorar gibi. Koluma hafifçe dokunmasıyla ona döndüm. Sadece yüzüne bakıyordum.

“ Bunun tek taraflı olacağını düşünmüyorsun değil mi?”

Tek kaşı havada yüzüme büyük bir ciddiyetle bakıyordu. Karşılık beklemesine şaşırmayarak

“ sen benim dediklerimi yap bende sana arkadaşının yanında sürekli sarılmayıp kulağına konuşmayayım. ‘Sesli bir nefes alarak devam etti’ sen bunları yap bende sana herkesin içinde yaklaşmayayım. Ama yinede bir yanım bana kabul etmemeni fısıldıyor ne dersin?” dedi tek gözünü kırparken.

Ah ukala, sinir bozucu adam, yumruk yaptığım ellerime alayla bakarak saçlarını kurulamaya devam etti.

“ Tamam” dedim. Bütün bezginliğimle ona yetmemiş olacak ki

“ Neye tamam Burçin?”

Arkamı tekrardan döndüm ve onu kızdırmak için bu şekilde konuştum

“ Hasan’la görüşmeyeceğim” dedim ve çıktım.

İçeriye geçtiğimde Rüya hala bıraktığım gibi ağzı açık ve gözlerindeki şaşkınlıkla bir cevap arar gibi bana bakıyordu.

“ Rüya bak ben özür dilerim. Böyle karşılaşmanı istemezdim.  ( Bende onu böyle görmek istemezdim…şey ister miydim….neyse)”

Rüya gözlerime öyle bir derinlikte baktı ki bu bakıştan geleceklere korksam mı üzülsem mi bilemedim

“ Aman tanrım, bu o patron değil mi offff”

“ Rüya” diye sesini kesmesini işaret ettim ama o hala kıkırtılarını tutmak için kendisiyle boğuşuyordu. İşte benim arkadaşım Rüya yargılayacağına hep benim tarafımda olan Rüya şimdi de kendi kişiliğini konuşturuyordu.

DİĞER YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin