Kahraman Gelin

29.7K 1.2K 66
                                    

Dolunayın gelinliği ve Ömerin damatlığı (multimedya)

Ömer, kaşları çatık bir biçimde merakla kapıya doğru ilerlerken şaşkın şaşkın kapıya bakan kıza dönüp

"Hemen şunu çıkarmama yardım et"dedim büyük bir ciddiyetle. Gelinliği aldırmadan hızlı adımlarla kabine doğru ilerdim. Kız gelinliğin fermuarı açtıktan sonra çıktı kabinden. Zamanla yarış gibi üstüme kendi kıyafetlerimi geçirip kabinden dışarı çıktım. Gözlerim Ömer'i ararken ürkek bir ifadeyle bana bakan kız

"Ömer ağam bunu size vermemi söyledi" dedi. Tabancamı bana doğru uzatıyordu. Kıyamam kız tir tir titriyor. Ben o kadar sakinim ki kız şaşkınca bana bakıyor. Alışkınım kızım ben, işim bu! Silahı elime alıp

"Sakın dışarı çıkma. Camlardan ve kapıdan uzak dur." diye uyarıda bulundum"

"Abla sen gitme! Ömer ağam halleder, asker o" Ömer'le sizin gözünüzde aşık ve gerçekte evli bir çiftiz ya hani asker olduğunu bilmem gayet doğal değil mi?

"Kuşum kız sadece korkuyor ve saçmalıyor!"

"Bende askerim, şimdi dediğimi yap ve kapıdan uzak dur" Emrime uyması için üzerine kurduğum baskı etki etmiş olacak ki merakına yenilmemek için tamam der gibi kafasını salladı. Güven vermek için kolunu sıvazlayıp ayrıldım mağazadan.

Kalabalığın korka korka izlediği görüntüye bakınca yüzümü ekşitmeden edemedim. Sesini simlesinler emi bu ne!

"Defolun lan yoksa bunu öldürürüm"  Nah öldürürsün yer mi acaba?

"Yardım edin lütfen"  Kıyamam kuzum nasıl korkmuş.

"Kapa lan çeneni" Senin sesini kesmezsem Dolunay demesinler bana!

"Defolun lan buradan! Gitmezseniz bu kadının canını alırım" Pazardan meyve mi alıyorsun acaba? İnsan canı o! Ömer'e baktım polislerin yanında, herhalde olayı anlamaya çalışıyor. Polislerin yanına gidip önüme geçen memura asker kimliğimi gösterdim. Belli ki polisler acemi.

"Ne oluyor burada?" Sert bir bakış ve

"Sen karışma Dolunay!" Bu adam, kafasındaki içi boş et parçasını beyin niyetinde kullanıyor!

"Niyeymiş acaba?"

"Sana karışma dedim Dolunay " İşte şimdi kaşlarını çatıp kızgın bir çehreyle ona bakan ben oldum.

"Ömer sakın bana engel olma anladın mı?" Baktı baktı baktı ve

"Sakın kendini tehlikeye atacak bir şey yapma o zaman" dedi. Oldu canım başka emrin var mıydı? O zaman tadı çıkmıyor bu işin!

"Defolun buradan öldürürüm bu kadını" Silahı kadının başına bastırmış olmalı ki kadın acı içinde bağırdı.

"Ahhh yardım edin!!!"

"Kapa çeneni" Hemen plan yap Dolunay. Adamı nişan alsam adam durduğu yerse durmuyor ki. Bir sağa bir sola sanki kurt kaçmış içine! Adamın arkasından da dolaşamam. 

Adamı izledim dikkatli bir biçimde. Eli titriyordu ki bu korktuğunu habercisi! İki, adam durduğu yerde durmuyordu. Bu heyecan ve panik içinde olduğunu belirtir. Ve en önemli şey! Kesik kesik alınan nefes ve terleyen alın. Bu da demek oluyor ki diğer seçeneğe geçiyoruz. Yavaş ve temkinli adımlarla saldırgana doğru ilerlemeye başladım. İlk beni fark etmese de görüş kadrajına girince

"Gelme" diye bağırdı. İşte istediğim şey: büyüyen göz bebekleri. İnsan düşünceleriyle, sözleriyle istediği kadar yalan söylesin, insan bedeni anı yaşar ve eğer okuyabilirsen sana en büyük avantajı sağlar.

GÖREV (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin