Temizlik

19.4K 1K 82
                                    

Herkese merhaba!!! Nasılsınız bakalım? Ben kitaplara gömülmüş durumdayım maalesef. Yazarınız sizi iki haftacık görevsiz bıraktı ve emin olun bu onu da çok üzdü. Ama artık yeni bölümle karşınızdayım. Keyifli okumalar, bol yorumlar canlar🌻💚

"Bugün de bitti" Dokunsan ağlayacakmış gibi söylediğim sözler üzerine Ömer, kapıyı açıp bana döndü ve sinir bozucu bir gülümsemeyle beraber,

"Pembe dikiş çok yakıştı ama "dedi! Uyuz! Ay aklıma geldikçe sinir oluyorum. Pembiş pembiş geziyorum ortalarda! Hem de çingene pembesiyle! Ah boyu devrilesice antilop! Sorarım ben bunun hesabını sana.

"Tam bir gıcıksın Ömer! Çekil şuradan" Kolumu umursamadan omuz atıp geçtim içeri.

Keşke dikkat etseymişim yandı canım cayır cayır. Uf anam!"

"Dikkat etsene kızım koluna!" Keçilik uğruna kendi canını yakıyorsun. Tam bir salaksın! Hayır yani sen omuz atsan ne olacak atmasan ne olacak Dolunay. Denize hiç su dökülür mü balım akıl var mantık var! Yok arkadaş! Ben de ne akıl var ne de diğeri. Bitti bende!

Sinirle mutfağa doğru ilerledim. Daha İstanbul'a geleli ne kadar oldu ama maşallah Ömer hız kesmeden sinir etmeye devam ediyor. Havayı aldırmadan buz gibi suyu içtim. İçimdeki alevi söndürmeye anca yeter.

"Bana da versene bir bardak" Ömer'e de su doldurup verdim. Ömer olmayabilir ama ben kibar bir insanım! Hulk kılıklının içeri geçmesinin ardından suyu dolaba koydum ve ben de içeri geçtim.

"Ömerrr!!!" Boylu boyunca koltuğa uzanmış televizyon izleyen Hulk kılıklı bağırmamla neye uğradığını şaşırdı. Koltuktan endişeyle kalkıp sorgulayan bakışlar eşliğinde yanıma geldi.

"Ne oldu Dolunay?" Ellerim belimde çemkirdim.

"Daha ne olsun!"

"Kızım ne olduğunu söylesene! "

"Üstün pis pis koltuklara oturuyorsun. Pislettin koltukları!"

"Bu mu?"

"Ne bu mu?"

"Diyorum ki bağırmanın sebebi bu mu?" Bir fena bakıyor bu!

"Evet bu! Bak bak nasıl izi çıkmış kıçının! Gördün mü?" Gösterdiğim yere bir an baktı. Tamam abarttığım kadar iz çıkmamış olabilir ama var yani! Bas bas bağırıyor kirlendim diye.

"Hay sıçayım koltuklara! Temizlenir ne olacak!"

"Değil mi? Yarın erken kalkar bir güzel temizleriz evi. Ne güzel fikir valla."

"Saçmala! Hayatta olmaz"

"Niyeymiş acaba? Oturduğun koltuğu da sen temizleyeceksin hatta"

"Ben temizlik falan yapmam!" Arkasını dönüp koltuğa doğru ilerleyince önüne geçtim ve tek kaşım kaldırdım. Bende etki yapıyorsa onda da yapar değil mi?

"Senin kadar salak mı tatlım bir kaşa eriyecek kıvama gelsin!"

"Nedenmiş o?"

"Erkek adam temizlik mi yaparmış?" Bak şimdi nasıl yaptırılıyormuş görürsün.

"Benim bildiğim adam gibi adam karısına yardım eder. Doğru mu?" Hulk kılıklı bir şey demeyince zafer kazanmışcasına gülümsedim.

"Bende öyle tahmin etmiştim." Doğru kelimelerle istediğiniz her şeyi yaptırırsınız. Ay yarını düşünemiyorum. Ömer'in bir elinde bez diğer elinde cam temizleyicisi. Gülmekten altıma yapmazsam iyi.

GÖREV (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin