Kirpik

22.4K 1K 100
                                    

Ben geldimmm!!!Yorumlarınızı ve oylarınız heyecanla bekliyorum. Keyifli okumalar ayçiçeklerim😊🌟

Aynanın karşısında kendime bakarken arkadaşlarımı özlediğimi fark ettim. Gideli 1 hafta anca oldu ama... Bak yine bağladın duygusala! İşine odaklan,işine! Bir daha gelirler ne de olsa. Olmadı ben giderim.

Daha Adana'ya gidemedin Dolunay nereye gidiyorsun acaba?

Daha Adana'ya gidemedim.Allah'tan aradım bizimkileri yoksa sıçarlardı ağzıma valla. Zaten babam baya kızgındı aramadığım için ama Allah'tan hallettim. Mükemmelim bir varlık olduğumu söylemiş miydim?

"Hadi Dolunay!"

Son kez kendime baktım ve çantamı alıp odamdan çıktım. Odamın kapısını açtığımda ise bir çeşit Hulk'la karşılaştım. Bir kapıya vurmak için havaya kaldırılmış yumruğa bir Ömer'e baktım.

Tepemden ters ters bakan deli oğlan birkaç adım geriye gidip bir güzel süzdü beni ve umduğu gibi bulamamış gibi

"Bu mu?" dedi. 

"Ne bu mu?"

"Diyorum ki beni sabahtan beri bekletmenin sebebi bu mu? Bir pantolon ve ceket mi?" Yok artık! Harbiden öküz bu! Özene bezene klasik takımımla topuklu ayakkabı giydim ben! Ben giydim, hem de özenerek!

"Öküz! Çekil şuradan." Salaklık bende! Ne bekliyordum ki!

Güzel söz etmesini mi bekliyordun Dolunay? Salak mısın kızım sen?

Sinirle yanından çekecektim ama kolumu kavrayan el buna engel oldu.

"Deli kız" Bu niye dalga geçermiş gibi konuşuyor?

"Bırak kolumu! Geç kalıyoruz"

"Dolunay"

"Ne Dolunay? Bıraksana kolumu, ceketim buruşuyor!" Ters ters bakmam işe yaramış olacak ki elinin kolumdan çekti ve yaramazlık yapmış bir çocuk gibi bakmaya başladı. Cüssesiyle tezatlık oluşturan bakışları o kadar komik ve tatlı duruyor ki... Söylediğim cümlenin farkına varınca boğazımı temizleme ihtiyacı duydum.Tatlı mı? Her neyse!

"Şaka yaptım.  Güzel olmuşsun." 

"Öküz olduğunun farkındasın değil mi?"

"Huyum kurusun!" Gülmeden edemedim.

"Hadi gidelim, geç kalacağız yoksa" Tam merdivenlere yöneliyordum ki Ömer'in seslenmesiyle durmak zorunda kaldım.

"Dolunay!" 

"Efendim Ömer?"

"Hani benim abim vardı ya düğüne gelmeyen" Çekiniyormuş gibi bir hali var.

Ömer çekinecek? Aptal mısın kızım sen?

"Evet"

"İstanbul'da oturuyor. Bizi evine davet etti. Ne yapalım?" Cevabımı merakla bekleyen koca oğlana bakarken gitmeye pek de hevesli olmadığımı fark ettim ama yapacak bir şey yok. Oyun kurallarına göre oynamalıyız değil mi?

"Tamam, gidelim." 

"Bak eğer istemiyorsan"

"Bir oyun oynuyoruz Ömer. Biz yeni evliyiz ve abinle tanışmalıyım değil mi? Kötü gelin olmak istemiyorum koca oğlan." Sözlerimin ödülü niyetine gamzesini sundu. Memnun olmuş bir ifadeyle bakarken 

"Tamam" dedi. Onun bu çocuksu haline gülemeden edemedim. Merdivenlere yönelirken yüzümdeki gülümsemeyi bir türlü silemiyordum. Hulk kılıklı her ne kadar kaba ve korkutucu gözükse de içindeki çocuğu hiç öldürmemişti. 

GÖREV (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin